Izinkan Aku Meluahkan Perasaan Di Malam Hari.

Malam ini..aku masih terjaga..apa la yang dfikirku..Hendak tidur pun susah..Lapar dan dahaga mula timbul...Tetapi nak tidur susah sangat. Mata pun dah mengantuk. Apa yang harus aku lakukan?

Apakah maksudnya ini? Adakah tanda-tanda ini bermakna aku sudah jatuh cinta? Oh tidak. Sukar untuk ku kira hal ini. Malam..begitu sunyi..Semua blogger sudah tidur..Hanya tinggal aku dan laptop kesayangan di sini..Mencari teman untuk berborak..

Ku lihat komen banyak yang hendak dibalas tetapi tidak terdaya buat masa ini kerna otak semakin serabut..Entah laa..Aku pun tidak tahu mengapa..

Teman..Izinkan aku memenuhi dashboardmu dengan karya ku pada pagi ini...Cepat kan masa berlalu? Kini sudah pagi...dan pada awal pagi kelak..Aku akan bertolak ke Kota Bharu menaiki penerbangan ke Kuala Lumpur..

Teman..akan ku susuli luahan hatiku selepas ini lagi..nantikanlah...

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??