Amir Izzat Berada Dalam Ruangan Iklan Ben Ashaari??


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Wah! Wah! Ada nampak gambar di bawah tak? Ada nampak gambar Amir Izzat tak? Itulah nama saya! Ya,saya tahu yang itu nama saya dan saya tidak buta lagi.Kah3...


Mula-mula agak terkejut jugak mengapa nama saya boleh berada dalam ruangan iklan Ben Ashaari. Pelik tue..Korang tak rasa pelik ke? Saya lagi pelik bin ajaib. Aik! Ruangan iklan itu berbayar..Nanti,tak pasal-pasal saya kena bayar wang..Mana nak cari duit nie??? Nak korek tanah cari harta karun ka? Eh! Boleh jugak...Hehe..


Setelah bertanya sedikit soalan kepada Abang Ben kita. Barulah saya tahu bahawa ia satu strategi peperangan..Eh! Bukan..strategi Kelab Blogger laa. Ha,satu cara untuk manarik perhatian..untuk mengiklankan blog anda semua..Saya pun kurang pasti jugak tentang hal ini.

Apakata anda berurusan terus dengan Ben Ashaari dan untuk maklumat lanjut sila ke sini. Oh ya! Sudah join Kelab Blogger di Facebook ke belum?? (klik nama untuk join)

Amir: Den nak cakap den takot salah fakta..Nanti fakta den jadi auta.Ahaks.

8 comments:

IKRAM berkata...

hehe . oke kawan :) nak susun kejap lg kut . hehe . hp ni rosak . penat gila nak tolak2 analognya . haha :) tapi bila tgok mcm ada masalah sikit la time nak reply . code <a href ni kan jadi mcm ni < a href :S . haha . tapi x apa lg . jap lg nak try tuka template . pas uh buat agi :) . t aq join club blogger :)

semut lelabah berkata...

wah..ben sangat baik.. hahaha

Amir Izzat berkata...

@IKRAM KECIK..wah! rajin giler ko tukar template ek? huhu..gud luck bro..

Amir Izzat berkata...

@Hapiz Rahman.yup! memang baik..hehe

Sharinginfoz berkata...

tahniah mesti hit banyak ni....

Jenis2 Entry

IKRAM berkata...

hehe :D mana ada rajin . maksud yg comment box tu mcm comment kau ni la . ada bingkai2 :D nak edit macam mana ea? . yang pasal reply comment tu, ada separuh template . ada yang xda code <dd class= ngan commentpostbymsg kan? nak buat mcm mana ea??

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfoz.hehe..tak lah..boleh tahan je.. thanks

CiPoT CeDoT berkata...

klu korg besar kan gambar facebook tuh...aku org ke-2 yang ping blog..wahahahah...x pasal2 aku dapat market sikit..hekhek

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??