Perempuan Atau Lelaki Yang Lebih Curang?

Sungguh sepi malam ini...Terasa rindu pula pada si idaman hati. Tetapi aku tak da kapel la. Yang pasti,aku berpegang pada prinsip aku. Anti kapel. Nak tahu kenapa aku anti kapel? Sila ke sini.


Korang mesti pernah berpasangan kan? Ada awek,ada pakwe. Indahnya dunia..tapi bila berlaku masalah. Alamak..bergoncang dunia. Nak tanya la..(tak minat tapi harus). Lelaki atau perempuan yang lebih curang? Sila beri pendapat anda berdasarkan pengalaman.

Pada pendapat aku pula,walaupun tak pernah berpasangan. Aku tahu juga serba sedikit. Ikuti perkembangan semasa,kan? Otak kena cergas. Ok! Pada pendapat aku berdasarkan hal-hal yang berlaku di sekelilling nie.

Aku rasa laa...Diulangi,aku rasa. Aku rasa laa...lelaki yang lebih curang.. Sebab apa? Sebab lelaki nie memang dah tak boleh halang laa..Walaupun begitu,tidak semua lelaki berperangai sedemikian. "Eh! Adakah kerana aku lelaki. Aku harus membela??" Tidak perlu..kot.

Aku hairan dengan orang lelaki nie. Tak cukup satu! Nak pasang banyak-banyak. Larat ke?Aiya..Kalau nak cakap satu persatu. Banyak dah kes,kan? "Perempuan,anda setuju lelaki lebih curang? Sila angkat kaki.."

''Aik! Aku memihak kepada perempuan ke? Tidaklah..'' Perempuan pun sama jugak...bagi perempuan yang gediks dan suka harta. Artis banyak kot...(Fitnah? Entah!).. Pasal perempuan..aku tak tahu sangat sebab aku nie lelaki.Jadi,aku hanya tahu hal lelaki sahaja.
Baiklah! Apa pula pendapat korang?? Yang lelaki sila beri hujah untuk membela diri anda..Perempuan pula,apa kata anda??? 

p/s: Berat sebelah nie..hehe.tak minat coulpe. :D

2 comments:

Muaturun MP3 Percuma berkata...

Salam perkenalan...

ayin~weeweet berkata...

betol lah..saya rasa perempuan akan jadi curang bila dh pernah pengalaman gitu.lelaki?lumrah alam kot..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??