Nasib Baik Aku Tak ''Couple''.

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Sebelum aku meneruskan cerita...Korang baca nie.. Hadis yang menyatakan couple itu haram dan Coople itu haram..

Baik..Ha! Meh nak bercerita nie...cerita hangat tau..Rugi tak baca..kih3..Boleh tak aku bercerita nie? Nak dengar(baca) tak? Kalau tak nak..tak payah ar..Hehe.. Kena minta izin pembaca dulu..Kalau tidak,tak da orang nak baca. Nanti syok sendiri..tak gitu ke?

Tahukah korang mengapa tajuk aku ''Nasib Baik Tak Couple?'' Haa..sebab memang aku tak bercouple seperti korang.. Alaa..korang pun ada pakwe/makwe kan? Cakap je..tak usah malu dengan aku..I'm gentleman...(wah! speaking konon..). Tahu tak korang yang couple nie haram? Tak tahu sila baca tajuk kaaat atas sekali tue..baca tau...

Lagi satu...orang cakap..''couple make trouble'' laa..betul ka? Sila jelaskan..Aku tak tahu sebab aku tak pernah 'couple' nie..Geli ar ber'couple' nie..Pegang sana..pegang sini..Eeeww...rimas i..kah3..Jangan marah...Best kan pegang tangan??? Terasa lembut je tangan si gadis tue..halus...Auwww...dosa! Hehe... Kalau pegang tangan si jejaka.. '"Wah!! Bestnya....terasa dilingdungi(kot)..'' Adoi..macam-macam kerenah nie...

Huhu...'couple' itu menghampiri zina laa.. Toink..toink..Mengeluh...''Nasib baik aku tak kapel..ahaks..''. Selamat laa aku... Satu lagi..(tak abis-abis dengan satu lagi nie..hattui!)..''Couple'' nie buat orang angau laa.. Ye laa.asyik teringatkan pasangan...makan tak lalu..tido tak kenyang...mandi tak lena..tengok pasangan baru best... (alamak..ayat tunggang terbalik daa...aku rindu sapa nie? Kantoi...kantoi..)

Itu laa...kalau jadi angau tue..jadi zina hati pulak.. (Huh? Zina hati? Alamak!!) Haa..zina hati pun ada tau..itulah bahayanya kapel..toink..toink...Mengeluh lagi.. ''Nasib baik aku tak kapel...hehe...'' Banyak lagi keburukannya.....Ha! Korang fikir laa..

Cop! Apa pulak komen korang? Nak ber'couple'?? Dipersilakan..hak masing-masing..tapi best kan ber'couple'? Ada aweks/pakwe.... Kalau sesiapa yang tak da aweks/pakwe,kuno beb... 

Huh? Erk....

6 comments:

hanis aleeya berkata...

eih, amir.. camna nak watermark entri ek? tak reti laa..

Eciz berkata...

amir masih sekolah kan? takley jugak cakap sekarang. Tuhan tu ada. kot2 nanti Dia terbalikkan perasaan amir. amir muda lagi. tak terbuka sangat kot ngan keduniaan sebenar. so, rilex okey. jangan rasa diri tu terlindung sangat kot. HEHEH

Amir Izzat berkata...

Kak Hanis..watermark? Haa..amir pun tak pandai..yang dalam gambar tue..amir buat sukati je.. amir guna photoscape..tulis lepas tue susun dalam gambar...senang ... ok?

Wah eciz..jangan marah jangan segan...cewaah...marah ke wahai kakakku? Amir bergurau je laa..ahaks... suka bincang hal nie..kalau couple tue..elok2..tak buat maksit..ok laa..tak kisah pun...

nak tegur yang lupa diri je... hurm...betul tue kata eciz..mungkin amir masih bersekolah dan tak tahu dunia sebenar..maaf! orait..? tapi kan..amir gurau2 je..hehe...

jangan marah.... peace untuk keamanan sejagat..ahaks..

Nyetok berkata...

Kawan zaman2 skolah dulu anti jugak dengan kapel ni. Bila dah meningkat umur, tau la camne.

~Ann~ berkata...

tolong cari di pasar berdekatan kapel untuk aku..

Nina Nurziana berkata...

hhehee.. nih blum jumpa lagi nih.. dah jumpa esok.. tau lah.. hahhahaa..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??