Mentor Nampak Bagus Tapi Tak Best!| Setuju??

Assalamualaikum.

Ada tengok tak mentor ???

Siapa ek yang dapat masuk final tue? Dua orang kan? Alaaa…apa nama dia ek? Aduhai..lupa pulak aku..Oh ya! Aku sebenarnya bukan penonton setia..tak minat langsung dengan mentor nie…Bukannya apa..tidak menarik perhatianku..

Tak tahu lah kenapa penonton suka menonton mentor nie..Adik aku pun turut sama daa..Almaklumlah..perempuan,kan?

Aku cuba la menonton mentor tadi…tapi..tapi tak best! Jujur aku katakana..yang aku tak minat pasal menyanyi. Bukan tak minat,minat tue minat tapi pada lagu rock zaman dahulu.. Wings,Search.. Ekamatra..dan lain-lain..

Mentor..nampak je bagus tapi hampeh..Pemilihan peserta yang dapat ke final pun tak sedap telinga mendengar..Bukan nak kutuk peserta tue…bagus dia menyanyi tetapi Ayim lagi bagus.. Eh! Minat pulak kat Ayim..kantoi..kantoi..

Aku bukan peminat Ayim ye..Erti kata lain..aku tak minat mentor sejak dia lahir lagi. Ada yang seangkatan dengan aku?

Dan…kenapa korang tonton mentor? Best ke?

3 comments:

Adha berkata...

aq tgk mentor sbb nk tgk nas ahmad terjah kat blakang pentas..haha..:)

ISZA berkata...

akak ngintai2 jer.. itu pun ter..

Nur S. berkata...

walaupon saya pompuans, saya takk minat jugak tau.
tataulah nape. dulu time kecik2 suka jugak nak tgk benda nyanyi2 n anugerah2 ni.
tapi everytime bukak tv je, mesti mak soh tutup. paling2 baek pon soh bukak channel len yang ade pekdah sket.
sampaikan kalo kitorang nak tgk jugak, kitorang mute tv tuh so that mak tak dgr. tu pon kalo dia tido awal. haha.
tp bila da lama2, mmg tak minat langsung dah. it's all about the environment kot.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??