Tanda-Tanda Korang Diintip Stalkers

Sebelum aku mengajar korang cara-cara nak hadapi pengintip nie..Atas permintaan Mish Lolipop. Aku nak tunjukkan kepada korang macam mana nak kenalpasti dan mengecam pengintip nie.Kadang-kadang..kita tidak perasaan kita diintip. Belajar untuk mengenali pengintip nie dapat menyelamatkan nyawa korang tau..atau dapat mengelakkan dari perkara yang tidak diingini.

Kat bawah nie tanda-tanda korang diintip:

  • Korang mempunyai pemuja (secret admire). Korang ada tak pemuja nie? Kalau aku..tak da lah. Sapa lah yang nak minat kat aku nie? Lain lah kaum perempuan,mereka banyak secret admire. Mish Lolipop pun ada...dia cakap kat aku..Hati-hati ye Mish Lolipop.
  • Telefon korang pulak asyik berbunyi tetapi tak ada mesej yang ditinggalkan..Pernah tak terjadi? Kalau hanphone aku..sah tak da orang call. Ahaks. Jadi,hati-hati bagi nombor telefon kat orang tue. Nanti,kena kacau setiap malam.Tapi aku pernah kena..kena kacau aweks...kih3..
  • Menerima e-mel yang ganjil. Apa e-mel yang ganjil ek? Korang tahu tak? Mungkin e-mel cinta kot.. ''Saya sayang awak x 100'' Mau tak gila kita..Bahaya weyh kalau stalkers tahu e-mel kita..kan?
  • Korang asyik jumpa orang yang sama je kat mana-mana. Pergi keluar makan angin pun jumpa dia. Pergi kerja pun jumpa dia..Tak kira lah..kat mana-mana mesti korang ternampak dia...kelihatan bukan kebetulan. Pernah tak? Kalau kat jamban pun dia ada..Teruk ar..Haha.
  • Asyik terima panggilan tak berjawap atau panggilan main-main. Mak aku selalu kena. Ceh! Sapa la nak ngorat mak aku...? Belasah kan...Padahal adik aku telefon guna public phone. Ahaks.
Setakat nie je lah. Laptop aku dah heng. Panas giler. Nie pun aku guna laptop mak aku..Nanti aku sambung..banyak lagi..Sambung sekali dengan apa yang perlu dilakukan terhadap stalkers nie. Okay lah..Jumpa lagi bila laptop aku dah okay..w'salam...
Bersambung...................................

11 comments:

Tanpa Nama berkata...

kalau ade secret admirer yg psiko lagi teruk..huhu

Tanpa Nama berkata...

best gak kalau ade stalkers ni leh pasan jap.. tp yg parahnya tu lebih kepada hidup ni dh cam xde privasi. eceh! cam artis la pulak..

Tanpa Nama berkata...

nak jd secret admirer tu x salah..tp biasanye dorang tu mcm psiko..nyampah!!

DiyanaDaniel berkata...

Masa baru keja dulu selalu kena gak..tapi bila dah tahu akak da kawen n anak berderet2 agaknye..x der da...akekekek.

IRAH HAJERAH AZMAN berkata...

lepas tuh cepat sgt reply status di fb... n like setiap gambar kau di sane. ewww!!!! sila jangan approve org yg x dikenali di fb. terima kasih :|

hahazirahas berkata...

tak mungkin sy berada dlm situasi ni. haha. :P

Ken Wooi berkata...

okay i dont have then =P

MISH LOLIPOP berkata...

hahha..yang nombor 1 dengan 3 tue aku la yang selalu kena..bodoh betol la sapa yang tak da keja camtue..sampai antar mesej I LOVE U banyak2..bengong betol la

Amir Izzat berkata...

@makdara terdiva:
itulah...memang seronak ada peminat tapi lebih-lebih jadi rimas pulak..kan?

@Cheq tun:
haha..nak pasan stalkers? adoi..itu la..kemana saja kita pergi dia ada..menyampah gak.ahaks.

@Diyana:
haha...padan muka stalkers tue..haaa..takut ar tue kena belasah ngan suami cik Diyana..hehe

@Mish Iera:
A'a...betul gak..sakit jiwa gini..penuh notification..adoi..

@Zirahazirah:
Eh...ada ke??? hurm..

@Kenwooi:
really? Maybe ada kot..you famous bah..ahaks

@Mish Lolipop:
Wah! Yang nombor 3 pun ada ke? Ish...memang sah dah kemaruk ngan Mish Lolipop nie..hati-hati..tapi tak ke seronok ada ayat romantis? Hehe..just kidding..

IKRAM berkata...

banyaknya laptop . hehe . aq pun ada . skrg ni hp xda ngn intip xda . yang ada email je . name rahsia . beliau kate . sumpah saya suka awak . haha

Hilal Azmi berkata...

hahaha.. kesian stalkers kan... sangat memerlukan kasih sayang...ahahaha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??