GengBlogger Sunyi Sebab Bola Sepak Piala Dunia??


Wah! Semua orang kat GengBlogger dah hilang laaa..Kalau post entri pun tak guna gak..Bagi yang membaca memang bagus..Ini membuktikan yang anda tidak minat bola macam saya? Ye ke??? Haha..Memang korang tak minat bola kan? Bukanya best pun..baik duk sini..kita berkenalan sesama bloggers memandang semua orang tengah duk layan TV1. Nak tak berkenalan? Kalau tak mahu..tandanya anda sombong..hehehe..

Betul ke sombong? Haha..Tak baik sombong-sombong..Nanti tuhan marah..kan? Jom la buat sesi berkenalan kat sini..nak? JOm! Sunyi kan GengBlogger..yang ada hanya Kak Hanis,Sekupang Dan Pei je kat Chatroom..Yang lain sombong kot..hehe

8 comments:

LuV AnGEl berkata...

xsombong....maen laptop dpn tb,keke

cik panadol berkata...

betol la...sunyi je malam ni..nk post entry pon xde mood...entah ade entah tidak orang baca nnt....

ceritasekupang berkata...

aku sebagai blogger telah membaca entri ini....rasanya kalu Malaysia masuk mesti aku rasa lebih bersemangat nak tgk...haha...

Amir Izzat berkata...

Luv..meh kenal lau tak sombong.ye ke main depan laptop? haha..bgus lah..amir malas nak tengok..huhu..

Cik panadol...xda mood? Post laa..ada orang baca punyer..kot..hehe.

Sekupang...sama gak ngan aku...nie xda..bosan nengok..bosan tak? haha

Eh! Meh la kena berkenalan..

nas berkata...

taw xper...bukan gb ajer yg sunyi,blog aku pown sunyi sepi nih.....sikit aje yg jengukk..

::cikjuju::◕‿◕ berkata...

x la..x lyn bola pon..ngah blogwalking jer neh..hee...yeah satu geng!!

Amir Izzat berkata...

Nas: sunyi ke?haa..nanti aku pi blog ko..tak sunyi la..hehe

CikJuju:
wah! tak layan..sama ar..meh kita wat geng tak layan bola sepak..ahaks.

fndrocka berkata...

goallll!!!!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??