Dapat Buffered Earnings Lagi...?

[klik la untuk zoom]

Salam! Wah..lama sangat dah aku tak buka blog nie disebabkan ayah melarang menggunakan broadband. Barulah aku tahu...broadband itu amat penting sekali walaupun aku asyik duk kutuk dia. Hehe.. Ha! Baru sekejap tadi...Amir tengok la Nuff sat..takut-takut la ada benda ke dia buat.. Bertambah ke tak $$..hehe..bukan gila $$ ye... tetiba tertengok Buffered Earnings terbaru... Maxis Hotlink Hot Ticket.. Aduhai..Yang Nokia pun jarang dah keluar..Yang Maxix pulak datang..Apa-apa pun...terima kasih la Nuff.

Cops! Jangan pandang $$ itu. Itu tak penting..yang penting kita berblogging dengan aman dan saling hormat menghormati..kan? Yang Maxis nie Buffered Earnings ke 4 tetapi kan..Memandangkan broadband dan tak dapat guna..Susah la nak naikkan $$..Tapi tak apa..tak kisah pun..kan? Rasa bersyukur dan bertuah pun cukup daa... :)

4 comments:

princeduyong berkata...

tahniah tahniah...

hudhud berkata...

congrats ! :) bpe buffered earnings dah u dpt ni ? hehe

Amir Izzat berkata...

wah/..terima kasih kawan...erm.. Hudhud..baru 4 je...Hudhud plak?? Hehe..

CuteOven berkata...

salam amir...tahniah..teringin juga nak dpt $$$$

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??