Bebas Kah Aku Bersuara?





Manusia...kalau aku berbicara tentang sesuatu..
Mudahnya mereka menyangkal..
Mudahnya mereka menilai aku...

Perkara yang lepas dibiarkan lepas...
Perkara yang baru,diteruskan..
Namun perkara yang lepas begitu menyakitkan.. 
Sukarnya untuk aku bersuara....

Sukarkan hidup ini?

p/s: apa yang aku merepek nie? Adoi..

4 comments:

Fasya Abdy berkata...

ntah...npe..terasa dgn mereka yg komen2 entry awk sebelum ni ke pasal yg tegur pompuan tu..huhuhu

hans berkata...

hahaha
aku ada tgok pic nih dkt blog sapa ntah kelmarin
bijak
aku suka pic tu
saper yg buat yer?

Hasrol Nizam berkata...

hans, klu tak silap aku ada jugak jumpa gambar ni kat brotherhood punya web

Amir Izzat berkata...

Fasya: tak lah..terasa sikit je..hehe

Hans:
haa..serol dah jawap..tq!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??