Masa Inilah Waktu Yang Sesuai Untuk Post Entri


Salam,

Aku nak tenangkan diri kejap dengan post ini. Tahukah korang? Waktu sebegini amat sesuai sekali untuk post entri..Memang sesuai...Kenapa? kenapa ek? Korang tanya diri korang laa..Sebab setiap jawapan itu ada pada diri kita sendiri.. Cuba fikir..Apa jawapan nya?

Korang adalah bloggers..dan korang juga adalah pembaca..Pembaca itu bloggers.Jadi,bloggers tahu apa yang pembaca nak..dan pembaca tahu apa yang bloggers nak.. Faham? Adoi..aku pun mula pening..kih3..Macam nie...kebanyakan dikalangan pembaca adalah bloggers..waktu nie masih belum tidur.. Bloggers yang belum tidur akan berusaha untuk menaip entri yang sangat bagus dan berkualiti..betul tak? Macam aku..entri langsung tak berkualiti..Eh! Merendah diri pulak..

Pabila korang post waktu sebegini..kira-kira pukul 12 pagi..Keesokan harinya..bloggers yang tidur malam nie akan bangun dan mungkin membaca entri anda itu.Tidak mustahil..Macam aku dulu..aku nie pelajar..Jadi,hanya waktu malam sahaja aku ada masa untuk online. Waktu petang tak dapat la sebab waktu sekolah habis pukul 3. Pukul 6 baru sampai rumah..Jadi,aku luangkan sedikit masa untuk menaip dan aku post pukul 12 pagi.

Ternyata teknik ini berkesan...balik sekolah..Aku tersenyum..ada jugak orang baca entri aku malam tadi..Hehe... Amacam?? Membantu korang ke tak??

p/s: Kejap lagi Amir akan balas komen korang.... terima kasih!

8 comments:

cikgadis konfiuss berkata...

a aa betul la tu
time mcm ni la ramai blogger ligat dpn laptop. mata terkebil2 tgk skrin
jari menekan2 keyboard
hehe =)

paan berkata...

bloggers nie tgh malas ...atas sebab2 tertentu...

HyperPlasma berkata...

terase den amir..hahahha

hans berkata...

membantu apakah?

Amir Izzat berkata...

hehe..memang ar..ada yg malas dan liat..tp sy rajin..kah3...

HP: terasa..sal plak? :)

Hans:
entah..hehe

Sharinginfoz berkata...

bagi saya pukul 12 tgh paling sesuai, setiap orang berbeza2 nak tahu based on data jom singgah..

Pukul Berapa Nak Publish Entry??

suhaisweet berkata...

nice n3..visit mine if free k.;D

fndrocka berkata...

tak setuju.

time camni orang tido. pastu esok tak tentu pukul brapa nak bukak. kalau bukak pun post kamu dah jadi post lama beberapa jam.

soal kualiti bukan ditentukan pukul berapa ditulis.

aku tak pernah lagi terfikir nak tulis siang2 pukul 6 petang misalnya pastu post pukul 3 pagi, sedagkan pukul 8/9 mlm tu adaalah masa prg tgh ramai nak membaca belog.



Latest Entri : Remy Ishak sebuah gitar akustik

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??