Tindakan Yang Perlu Dilakukan Terhadap Lelaki Gila Seks

Assalamualaikum dah salam sejahtera kepada pengunjung blog Amir Izzat ini. Baik! Sekadar ingin menyambung apa yang diteruskan tadi..Tadi,Amir ada buat entri berkenaan ''Terdapat 4 Jenis Rogol''. Kenapa Amir asyik berbicara hal ini sahaja? Ya lah kan..untuk korang jugak..Pengetahuan bah... 

Pernah tak korang didekati lelaki yang gila seks? Maksud Amir yang ingin meraba anda..atau mencabuli hak-hak asasi manusia..hehe..Pernah tak? Belum kan..Kalau belum..Amir nak bagitahu korang macam mana korang nak hadapi orang sebegini. Oh ya! Entri nie khas untuk perempuan yang sangat memerlukan tips ini. Perempuan kan lemah..Jadi,mereka harus mengetahui cara-cara untuk melingdungi diri dari lelaki yang dayus..

Kalau lelaki..tak perlu lah kot..Mereka sebenarnya pemangsa yang mencari mangsa..Kan? Baik! Jika korang berada dalam situasi yang memerlukan korang untuk mempertahankan diri,berikut adalah beberapa perkara yang boleh anda lakukan...

  • Jika dia cuba untuk mencium korang...gigitlah bibirnya atau kawasan sekitar mulutnya dengan kuat dan kemudian larikan diri anda. Ha! Korang gigit je bibir dia..Kasi koyak..Jangan takut jangan segan.. Mengigit bibir adalah satu-satu cara untuk korang larikan diri dari dia..
  • Sepak atau tumbuk bahagian di bawah tubuhnya.. Ini adalah satu daripada bahagian yang paling sensitif pada tubuh lelaki. Sepak kuat-kuat sampai dia tak da zuriat.Korang pun tahu apa kan??? Ek eleh....
  • Gunakan jari korang untuk menyucuk matanya dan kemudian larikan diri korang dengan cepat. Untuk lebih afdal,korang gapai benda tajam..Lepas tue,cucuklah sekuatnya. Biar lelaki tue tak dapat melihat kenikmatan di dunia nie. Ahaks.
  • Jika korang mempunyai jari kuku yang agak panjang, gunalah untuk mencakar kawasan hidung atau lehernya. Haa..itulah kegunaan kuku panjang. Tapi dalam Islam tak boleh simpan kuku panjang..hehe.. Cakar muka dia ke..Biar padan muka lelaki yang nak cabul korang.
  • Kalau korang nak menendangnya,tendangkan kearah 'bahagian sulitnya' atau lututnya. Biar dia tak bernyawa lepas nie..kih3..
  • Kalau dia memegang korang dari belakang..hantukkan kepala korang ke mukanya..Kalau korang rasa kepada korang keras la. Betul nie..Hantuk je.
  • Menjerit sekuat hati dan sekerap mungkin juga korang boleh buat. Kalau mengumpat,mesti kuat-kuat kan? Kalau jerit,kacang je..hehe. Maaf.
  • Yang terakhir,jangan putus atas..Cari jalan untuk melarikan diri. Selamatkan maruah korang.. :)
Haa....dah baca semua tue? Setakat nie je lah yang Amir tahu. Kalau korang berdepan dengan lelaki yang nak cabul korang..Korang ikut je cara Amir nie.Pasti korang akan selamat.. Okay??? 
p/s:
Lelaki gila seks nie memang gila lah..Ahaks.

11 comments:

Hazzy Ishak berkata...

jerit kuat kuattttt!!!

MISH LOLIPOP berkata...

hoho..aku ada sorang mamat gila seks selalu kaco dekat YM..dia secret admirer aku dan selalu nampak aku kat luar tapi masalahnya aku tak pernah kenal dia..takot gak kalau dia tetiba jer buat paper kat aku..ada tips tak??hehehe

Amri Bahruji matPuisi berkata...

sakit doe sepak kat tuuut.. da penah kene.. ahaks..

Rolling Fumbling Thug berkata...

>.<

Amri Bahruji matPuisi berkata...

sakit doe kene sepak kat ehem.. [enah kene..! haahhaa

Aini berkata...

Lagi satu, pompuan bawak senjata cam pisau lipat kecik dalam beg. Bukan nak suroh membunuh, cuma nak menakutkn si gila seks tu dari dekat ngan kita

Amir Izzat berkata...

@Hazzy: hahaha..jerit laa..kih3...

@Mish Lolipop:
wah! bahaya tue... hati2 Mish..tips? Ada kot..nanti amir gtau lagi..hehe

@Rolling..
hehe..:)

@Amri..
hha..sakit? tau tak pe..mmg sakit ar..penah gak..kah3

Amir Izzat berkata...

Aini:
pisau? boleh gak...sekali ngan pemyembur lada..kih3..

mynuffnang berkata...

Potong je anu dia.. habis cerita.. sebab benda tu je yg gila.. hahaah

http://myvitrd.blogspot.com/

@ien_R@z berkata...

nak senang masuk kelas taekwando tak pun karate.. hehehe.. konpem takda yg brani kaco.. ahaks!

hellioz berkata...

gile la sex~
gyaahaahahahaah~

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??