Sifat-Sifat Pengintip(Stalkers)

Salam!! Pe aktiviti korang pagi nie?? Mesti best kan? Ha..korang tau tak apa itu pengintip(stalker)? Macam mana nak tau yang seseorang itu seorang pengintip(stalker).. Jadi,Amir nak kongsi sedikit beberapa sifat pengintip. Sifat-sifat pengintip nie amatlah berbaloi untuk korang tahu supaya lebih berjaga-jaga. Perlu diingat bahawa senarai ini terlalu umum dan hanya memberikan gambaran umum. Tidak lah terlalu terperinci. 


Pengintip adalah mereka yang;

Berumur purata antara 20 hingga 40 tahun.
Ha..Beringatlah..Nasib baik budak sekolah tak termasuk tapi tak mustahil budak bawah umur pun boleh jadi pengintip(stalker) kan? Jadi,hati-hati dengan mereka nie. Bahaya woo..
Sangat bijak pada kebiasaannya.
Wah! Pengintip nie tetiba je jadi bijak.. Sal ek? Haa..aku tahu! Sebab senang nak mengintip..haha..
Anti-sosial
Hurm..pelik lah pengintip(stalkers) nie..tak bergaul ngan orang..kesian. Ahaks!
Tidak aktif dari sedi seksual.
Huh? Haha..Amir tak mau komen..under age..kih3..
Kurangnya perhubungan yang sihat dengan mereka berlainan jantina.
Oh..kalau pengintip tue lelaki,dia tak suka perempuan..Kalau dia perempuan,dia tak suka lelaki. Argh! Pening lah..Apa yang korang rasa?
Penonton tv yang fanatik.
Dah agak dah..Mesti dia nie kaki tv..Asyik-asyik duk depan tv. Eh! Bila plak dia mengintip orang? Hurm..
Kebiasaannya sangat kesunyian.
Kes tak de awek la nie..Ahaks.. Mesti dia nie jenis yang intip awek idaman. Ahaks. Kantoi-kantoi..
Mudah cemburu.
Mudah cemburu? Wah! Kalau jadi pasangan seorang pengintip. Memang bahaya laa... takut i..kih3..
Sangat degil
Itu la orang cakap..Besar-besar tak nak mampus..kecik-kecik nyusah orang je. Hehe..Just kidding..Degil sungguh meke nie...

Perlu diingat..kalau seseorang tue mempunyai hanya satu je sifat kat atas,tak boleh dilabel sebagai pengintip..kecuali jika semua sifat kat atas tue ada pada diri dia.Ok?

Tahukah korang? Pengintip nie ada 2 kategori. Kumpulan pertama adalah pengintip obsesi conta(love obsession). Mereka ini memilih sasaran yang sememangnya tidak dikenali dan tanpa sebarang sebab yang tertentu. 2/3 daripada pengintip pulak dari kumpulan pengintip obsesi mudah(simple obsession).

Pengintip jenis nie biasanya memilih sasaran yang mereka kenal. Yang menjadi mangsa nie adalah orang yang telah menghampakan pengintip..Alaa..macam cinta tak dibalas gitu. adoi..

Setakat nie sajalah yang Amir tahu. Kalau korang tahu yang lebih-lebih. Silalah bagi tahu tanpa segan silu. Ok?

6 comments:

@yuE berkata...

saya pengintip belog anda...hehe

sI tEDI berkata...

aku tak taulah aku ada stalkers ke tak/ hik hik hik

shafiq berkata...

info yg bagus ni.. thanks for sharing.. ;)


My latest entry : Wanita Dipecat Kerana Terlalu Seksi

Amir Izzat berkata...

@Ayue..haha..bahaya nie.apa la yg dintip ayue..kah3...

@Si Tedi:
erm.. tak tahu? laa...buat-buat tahu je la..hehe..

@shafiq: okeyh..no problem..welkem!!

kenwooi berkata...

haha.. nice list of stalkers.. but 40+++ also can be what =P

hellioz berkata...

gwa bukan
gwa stalker bagi kucing gwa je
gyahahaahahaahah~

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??