Media Tidur Ke Pasal Sukma???



Sekarang nie kan tengah berlangsung SUKMA di Melaka...Disamping itu pula,Piala Dunia pun berlangsung..Yang aku hairan..Mengapa liputan berkenaan acara di Sukma Melaka nie kurang? Tak meriah... Pelik tak? Dalam setiap akhbar..hanya sedikit je yang dipaparkan oleh media..sedangkan acara yang dipertandingkan pula banyak..Aku rasa banyak yang boleh dilaporkan dari Sukma Melaka nie..tetapi media macam buat tak tahu je...Semua orang pergi Afrika Selatan ke???

Aku sebenarnya lebih minat untuk mengetahui berita berkenaan Sukma di Melaka sebab lagi best..dari Piala Dunia yang hampar itu..Kalau boleh kan..Buat lah liputan yang meluas sikit..Aku memang tidak berpuas hati.. Tadi,aku baca Berita Harian..Alamak..Hanya 2 pipi je berita pasal Sukma...Tak syok ar..Aku nak tahu perkembangan pasal Silat... 

Wahai media..Kalau buat kerja tue..buat la dengan terperinci..Kami nak tahu jugak pasal Sukma nie..Takkan leka dengan Piala Dunia kot? Kerja anda memang dihargai tetapi tolonglah...Paparkan banyak acara sukan yang berlangsung di Sukma Melaka...Aku tak minat Bola Sepak Piala Dunia..Jadi,cerita berkenaan Sukma la menjadi tumpuan aku....

Sebenarnya...ramai yang tak berpuas hati...

Amir: Media tak perihatin ka pasal sukan kat Malaysia????????

3 comments:

Kie-yu berkata...

betul
setuju dgn amir
ada 1 paper tu satu muka surat je psl sukma
page len suma psl world cup
apekah?

Amir Izzat berkata...

@kie-yu:
haa..itu laa.tak puas hati nie..tak best langsung..world cup bukannya best..aduhai..media memang tido nie..huhu

hanis aleeya berkata...

haha.. dorang tak dibayar cukup utk sukma kut..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??