Balik Kampung Lagi!!!! Letih Wey!!


Hurm....Tadi,mak paksa balik kampung ayah lagi..Aduhai..Baru tadi je sampai rumah dari kampung Mak...Hurm..Patut ke aku pergi? Aritu dah pergi kampung Ayah..Aku bingung ar..Kerja sekolah belum siap lagi..Masak aku nanti dengan cikgu..Cikgu sekolah teknik...Kalau tak siap,demerit..Alamak...berjuta-juta la demerit aku lepas nie..Malangnya nasib aku...

Hurm..nak balik ke tak? Letih wey..Aku nak tido..Aku tak mahu dah jalan-jalan...Ku sangka cuti nie dapat lah beristireha...tapi kepenatan sentiasa melanda..Masalah pulak banyak..tak tenang ar lagu nie..

Kalau tak pergi..mesti mak marah..Kalau pergi..Kerja aku tak selesai laa..Nie la engkau Amir..time cuti duk senang lenang..Bila cuti dah nak abis..kelam kabut...Hurm...tapi malas laaa.... Aku nak rehat dan menaip....Aku lebih rela menaip dari bawak motor berjam-jam....

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??