Kata Kekunci Lucah Minggu Ini


Assalamualaikum dan selamat pagi. Sungguh indah pagi ini ye..Arini ari Jumaat. Ari yang penih berkah..tetapi kan..ada la satu perkara nie..tak tahu lah nak cakap apa lagi. Korang tengok sendiri laa..


Aduhai..dari pengamatan aku laa..Aku dapat merumuskan yang rakyat Malaysia nie banyak mencari cerita 'hot'. Agak-agak laa..sapa ye yang taip nie? Golongan manakah?? Hurm..remaja kot. Kalau diorang datang ke blog dengan kata kunci lagu nie..Diorang tak jumpa papa pun..Haha..kesian diorang..Pelik betul aku..Hurm...

Aku sebenarnya tak hairan dengan kata kunci nie..dah tahu...Memang kesucian blog aku nie dah tercalar sedikit..Bukan sedikit..tapi banyak..Tengok lah.. 12 hits.. Cis..baru minggu nie..tak minggu lepas lagi.. Apa-apapun aku tak kesah..Mereka buat mereka tanggung..Tugas aku..menaip je apa yang patut..kan?

Ha! Korang pulak ada ke kata kekunci lucah kat blog?? Kalau ada...memang kesian..hehe..

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??