Jom Terjah Entri Blog Zoro. Khas Untuk Bloggers!



Salam Geng!! Entri Zoro kali nie bertajuk ''Meruntuhkan Keegoan''. Aku rasa semua blogger patut baca la..Tersentuh gak aku bila baca entri nie.. Mesti ego korang jatuh meruntum kot..Jatuh habis laa..Ego aku pun jatuh jugak beb..Huhu. 

Mula-mula ingatkan apa..rupanya.. Pasall keegoan..pasal penulisan. Baik nie untuk pedoman kita sebagai blogger. Ada cerita seorang wartawan dengan ayahnya...Wartawan nie suka menulis tapi dia banyak menyakiti hati orang lain....sambung[Malas nak cerita banyak..]

Apa kata korang pergi ke blog Zoro dan bacalah kisahnya...http://www.blogzoro.com/2010/06/meruntuhkan-keegoan.html.Last-last..terkena batang hidung sendiri..... :) Baca elok-elok ye. Sama-sama lah kita muhasabah diri..

5 comments:

Roronoa Zoro berkata...

terjah? wow...

~fisha~ berkata...

betul2.. touching sangat! saye follow awk.

MISH LOLIPOP berkata...

jom terjah...

Amir Izzat berkata...

Zoro:
haha..wow? hehe..

Fisha:
okeyh... thanks! tp pelik ar..link blog fisha mana??

Mish Lolipop..

Okeyh...hehe

~fisha~ berkata...

hahaha! tade link ke? sorry2tukar url semalm. here u go. www.mylildeary.blogspot.com

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??