Peraduan Pesta Menuai 2010! Hadiah Hebat Satu Set Barang Kemas Freshwater Pearl (handmade) Untuk Anda!!


Salam geng Amir Izzat!! Berita baik untuk kita..blogger. Kini ada seorang blogger,Steward John menganjurkan pertandingan bersempena Pesta Menuai 2010. Cepat-cepat.. Korang toksah bimbang..pertandingan nie terbuka kepada semua blogger dari Malaysia. Kalau yang dari luar Malaysia,kos kena tanggung sendiri beb! Ada duit ke? Tak pa..janji dapat barang kemas kat atas tue..kan? hehe..

Pertandingan nie berlangsung dari 4 Jun hingga 31 Julai 2010. Cepat! Cepat! Masa masih banyak..nanti terlepas pulak..

Hadiah dia memang lumayan beb..Ada tengok tak gambar kat atas tue? Haa...itulah hadiahnya.. Amacam? Menarik tak..kalau aku..nak jugak..

Hadiah???
  • 1X Rantai leher, 1X rantai tangan yang dibuat daripada freshwater pearl dan diikat bersama dengan stainless steel.
  • Sepasang anting-anting freshwater pearl.


Macam mana nak sertai??? Mudah jer..
  • Korang cuma perlu buat dan postkan entry ringkas pasal peraduan nie dalam blog korang, Lepas tue,tinggalkan jejak korang dengan link yang telah dibuat diruangan komen diblog stewardjohn . Ingat!! Pastikan  entri korang mempunyai link ke blog stewardjohn.(Link blog nie..) Kalau tak da..tak cukup syarat!! Hehe..
  • Follow @ feed atau twitter (Untuk memudahkan korang menerima maklumat terkini dari beliau)
  • Ajak bloggers lain untuk menyertai peraduan nie dan pastikan bloggers tue menyatakan blog korang sebagai referral mereka@ tempat mereka ketahui mengenai peraduan ini (Memandangkan pemenang bagi peraduan ini berdasarkan jumlah referral). Wah! Ingat ye..Jangan lupa nie..
Sebenarnya banyak lagi benda yang perlu korang ketahui..Untuk ketahuan lanjut..Korang pergi sendiri ke blog Steward John. Jangan terlepas pulak..Oh ya! Sebelum aku terlupa.aku mendapat maklumat nie dari blog Hans...Baik punya!! Jom kita sertai..

Letak link blog Amir sebagai referral anda.. terima kasih!!

1 comments:

Jericho berkata...

Dah ok.. Tapi jangan lupa suruh referral anda bagitau dari mana dorang dapat maklumat ni tau (iaitu dari blog kamu)..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??