Ganjaran Untuk Follower Jatuh Kepada Empunya Blog Borak Kosong..


Wow! Follower Amir dah 300 laa..Nak bangga ke nak berlagak? Haha..tak da lah..Sebenarnya Amir nak bagi hadiah kat follower yang ke 300 nie..Ada la sikit-sikit hadiah tue...Hadiah? Bukan-bukan..Ganjaran...Ganjarap top-up sebanyak RM3 ... Alhamdulillah..itu saja yang mampu Amir kumpul dari duit sekolah..hehe.. Diulangi.. RM3 je..

Nak tahu siapa follower yang bertuah? Haa..jeng! jeng! Follower yang bertuah adalah... empunya blog BorakKosong!!! Tahniah Amir ucapkan kerana anda baru sahaja memenangi percutian ke Pulau Pangkot..Eh silap!! Memenangi ganjaran top-up bernilai RM3... Okay?

Kepada empunya blog BorakKosong..sila emailkan number telefon anda ke amirullizzat@gmail.com secepat mungkin InsyaAllah..Dalam masa terdekat..Anda akan menerima ganjaran itu... Dalam minggu nie ke... Orait??? Cepat ye..Amir takut line wifi nie terputus...kalau boleh arini jugak..Tahniah! Hehe...

1 comments:

Kakak Cashier berkata...

Hahaha..fulamak weii..siap ade ganjaran tuuu..
Cool!!
(^.^)v

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??