Dimanakah Kak FaNurAmi????? Terasa Rindu Pabila Tidak Bersua..

Kak Farah nama dia...Nama penuh..Hurm..Sat! Nak check kat Facebook. Hehe.. Oh ya! Nama sebenar..Farrah Nur Amirah.. Cantik kan? Dah lama la aku tak borak-borak dengan Kak Nur nie..Dulu selalu gak borak-borak..Memandang aku anggap dia sebab 'kakak' aku..Jadi aku lebih selesa bersama dia..Dia baik..Cantik...Dan... Cop! Tak mau puji lebih-lebih..Nanti pakwe dia marah aku..Ahaks....

 [hak milik kak Nur...]

Aku pun tak tahu..Kenapa keakraban kami kini renggang...Aku rindu..Aku rindu saat kita bertemu dahulu... Walaupun ia hanya sementara..Kenangan itu akan sentiasa terpahat dihatiku..Sukar untuk aku lupakan..dan sukar lagi untuk aku kenangkan pabila pahit yang ku rasa...Begitu sukar sekali untuk meniti hidup ini tanpa kawan... Aku sedar..kawanlah segala galanya...Apabila dia sisi..Mungkin aku tidak hargai..Pabila dia menjauh..Mula lah terasa... 

Bak kata pepatah..''sesal dahulu pendapat,sesal kemudian..tiada gunanya..'' Namun,terima kasih atas pengenalan ini Kak Nur..Walaupun ia hanya sementara...Ku hargai...Dan..jika ada kesilapan..Maafkanlah daku... -Selamat tinggal pada igauan..selamat tinggal pada kenangan..terima kasih..aku ucapkan..atas pertemuan ini...-

p/s: Serius atau tidak..perasaan ini lahirnya di dalam jiwa.. Eh! Aku dah buat entri cam kak Nur la plak..hehe..


1 comments:

fArrAh nUr AmIrAh berkata...

ayork dik...
im sorry...
:(

<--tal lupakan amir
:))

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??