Apa Khabar Bloggers??? Aku Rindu Korang!!

Salam,

Nampaknya..sudah dua hari aku tak dapat mengakses internet disebabkan sebab-sebab yang tertentu..Korang rindu dengan aku tak??? Aku pun rindu sesangat dengan korang. Sihat ka? Moga-moga sihat..aku tak sihat..sebab rindu korang..hehe... Memang bernasib malang ar aku nie..aku sangka cuti dapat ar jadi blogger sepenuh masa tetapi tak dapat..Huhu..Kesian kan aku?

Banyak ke perkara yang berlaku semasa ketiadaan aku? Mesti banyak kan...Semua mesti berbicara hal bola sepak? Siapa menang? KOrang sokong sapa pulak?? Kalau aku..aku sokong Brazil...Jangan mimpi ar pasukan lain akan menang! Ahaks..

p/s: Follower dah bertambah? Wow!

3 comments:

AMOI KUSUT berkata...

rindu anda.
hahaha..

Amir Izzat berkata...

wah amoi...tenqiu2...rindu gak! ahaks

princeduyong berkata...

rindu la jugak haha...korea menang wei..haha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??