Aku Tak Nak Tengok Bola Malam Nie!!


Malam Nie..Aku rasa malas la nak tengok bola...Tak best langsung..tapi tadi aku tertengok siaran pembukaan. Afrika Selatan Lawan Mexico ek? Penuh giler stadium.. Dulu..aku tengok jugak..tapi..malas dah...tak minat..Best ke korang tengok bola nie? Sebenarnya..aku tak ambil kesah pun pasal bola luar negara nie.. Aku hanya minat bola sepak kat Malaysia nie walaupun teruk. Kita sokong negara kita..Bukannya sesetengah orang tue...Kalah...dicemuh..Menang..Dipuja..Apa kes brader???

Mesti semua orang tengah demam bola sepak nie,kan? Perempuan nengok jugak ke? Haha..itu aku tak tahu..Hurm..Apa kata wanita????

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??