Ada Blogger Terasa Dengan AMir??


Assalamualaikum dan salah sejahtera..

Amir rasa la kan...Aga segelintir blogger yang kecik hati dengan Amir nie..Walaupun dia tak cakap..tapi Amir dapat rasa.Entah laa..dimana silapnya sehinggakan blogger itu berpaling tadah dengan Amir? Kalau Amir salah...maafkan..Kalaulah blogger itu membaca entri Amir yang ini..Maafkan lah ek...

Bukan niat dihati ingin melukakan dikau..Tidak terlintas langsung untuk melukakan hati dikau..Maafkanlah daku..Andai ini pertemuan terakhir buat kita..Akhirilah ia dengan senyuman dan kenangan yang manis...tiada guna kita bersengketa..

AMir tahu..dan Amir pun merasainya...dapat merasai yang blogger itu kecil hati dengan Amir...Mungkin kerana setiap tulisan Amir yang melukakan hati blogger itu...Betullah kata orang...Mata pena lebih tajam dari mata pedang...Kalau ada sesiapa yang terasa....cakap lah..Amir tak kisah..Berblog bukan mencari musuh..tetapi mencari kawan...Hurm...

10 comments:

princeduyong berkata...

aku terasa la mir...aku terasa bahagia :)

Hazzy Ishak berkata...

sape tu?

Amir Izzat berkata...

Alaa prince..orang serius nie..bagus ar ko terasa bahagia.. :)

Amir Izzat berkata...

Hazzy....adalah...Bahaya cakap sini...biarlah rahsia..hhuuhu

syAzAnA berkata...

biasalah tuh. dunia blog. teruskan berblog oke. wee~

Amar Amirah berkata...

perasan je kot? :D

Amir Izzat berkata...

@syazana... hurm..orait..no problem..cuma takut sebab ada blogger tue kecik hati..minta maap laa..

@Kak Amar... perasaan? tak lah..memang ada dan sudah dikenal pasti..

kakchik berkata...

salam amir.
dalam kita menulis ni, pertama kita kena ingat, menulis kerana Allah. kalau selain-Nya nanti jadi sia-sia.
bila tulisan kita dibaca orang, orang baca mengikut intonasi masing-masing. jadi bersedialah dengan risikonya spt, salah faham dan terasa hati.
bagi kakchik, bila tulis sesuatu, kalau hati kecik rasa tak sedap, pasti Allah tak redha. Itu kakchik lah yg buat ukuran sendiri sblm nak publish tulisan tu.
sekadar berkongsi ya.
saling bermaafan tu satu kebijaksanaan.

darusishak.com berkata...

berpaling tadah?

Amir Izzat berkata...

w'salam kakchik..hurm..kerna Allah? kdg2 terpesong jugak..ha! sebab salah faham itu la yang amir bimbang.. walaupunbagaimanapun,terima kasih atas nasihat kakchik... hurm...

darusishak...a'a..berpaling tadah...tak mau dah datang sini..marah kot...

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??