Terasa Ketinggalan Zaman Apabila Menggunakan Komputer Kat Cyber Cafe..

Bila sampai rumah atok kat kampung nie..Tak boleh duduk ar dalam rumah..Sekarang nie online kat Cyber Cafe(CC) laa...Adoi..Aku rasa aku nie ketinggalan zaman kot..Nak menekan butang keyboard nie pun susah..satu persatu beb..macam orang baru belajar..Kalau guna laptop..senang...Tak payah tengok keyboard bila menaip..Ini tidak..kena tengok satu-satu...Hish! Aku yang lembab ayau keyboard yang ngoks? Anda mampu menjawapnya..Ahaks..

 [gambar hiasan]

Lebih kurang macam nie lah komputer yang aku guna...tapi jenama dia HP.. Zaman jappar tonggek lagi kot..Haha..Memang dah uzur gila..Namun,pabula mengenangkan rakanku di alam maya..Aku teruskan jua menggunkannya walaupun di dalam hati nie penuh membara rasa nak hentam je keyboard nie kat dinding..

[ini barang baik beb!]

Tak apa..nasib baik CC yang punya..kalau aku punya...arwah dah keyboard nie..tanam belakang rumah.Eh! Bukan tanam..lempar lam sungai..Amacam? Jahat tak aku?? Hurm..memang terasa janggal la pabila dah lama tak guna komputer nie..Sejak mengenali laptop..aku terus lupakan komputer...Ayah aku pun dah tak servis komputer yang uzur kat rumah nie... Sebab ayah,aku dan mak dah da laptop..senang lah.

Argh! Tapi aku geram la ngan keyboard nei..adoii...macam orang tak tahu menaip pulak...bunti 'ketah3'... haha... bising betul... Hurm... Aku rasa la kan..korang belum makan kan? Korang pi makan nun..nanti aku yang susah..Sebab apa? Kalau korang sakit..korang tak dapat online..dan tak dapat datag ke blog aku..kan kurang trafik..hehe..Baik kan aku??? PEACE!

1 comments:

hanis aleeya berkata...

ceit! posa la! mmg la belum makan! huh!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??