Slot Akasia - Ilusi Akan Menemui Penonton Tidak Lama Lagi..


Nampak gayanya,tidak lama lagi. Kita akan dipertontonkan dengan drama terbaru bertajuk Ilusi dalam slot Akasia.Bagi pengemar drama sebegini,mungkin ini berita gembira buat anda tetapi tidak pada Amir kerana tidak gemar menonton drama sebegini disamping tiada masa untuk menonton tv.

Baiklah..Drama ini akan menemui anda pada 21 Jun 2010. Nampaknya tidak lama lagi,Ilusi akan beraksi di TV3. Jangan terlepas untuk  menontonnya..Cerita ini pasti menarik berdasarkan sinopsisnya..

Drama Ilusi terbiran Asia Media COntent, arahan Liza Ismail. Sktip dihasilkan oleh Nor Faznita Md Nor mempunyai 24 episod membariskan Diana Rafar, Ashraf Muslim, Ryzal Jafar, Baharudin Omar, Magmud Ali Basha, Azhar Sulaiman, Liza Adbullah, Wan Elyas, Ika Nabila, Abby Abadi, Zamarul Hishan, Sharulzaman dan Dikhree Bakar.

Sinopsis Ilusi.

Sewaktu belajar  di kolej, Lyza, Shahril (Ryzal Jaafar) dan Rizal (Ashraf Muslim) berkawan rapat..

Lyza dan Sharil mempunyai telepati yang boleh membaca fikiran masing-masing.

Akhirnya, Shahril melamar Lyza setelah didorong oleh Rizal. Lyza telah mendapat alamat bahawa seseorang akan terbunuh dalam kemalangan jalan raya dengan hanya melihat bayangan jam tangan yang dipakai oleh Rizal.

Tanpa diduga, Shahril terbunuh dalam sebuah kemalangan jalan raya sebelum hari perkahwinan mereka.

Lyza terus bermurung dan kerap mendapatkan alamat-alamat itu dengan memegang baju Shahril. Ryzal pula sentiasa menemankannya dan memberikan semangat kepada Lyza.

Kebaikan Ryzal disenangi oleh ayah Lyza, Hameed dan datuknya, Mansor. Selepas Lyza berkahwin dengan Rizal, tanpa disedari dia kini berdepan ancaman.

Alangkah terkejutnya apabila mengetahui kematian Shahril sebenarnya sesuatu yang telah dirancang.

Apakah kuasa telepatinya dan visi-visi Lyza dapat menyelesaikan misteri yang berlaku dalam kehidupannya??

[terima kasih kepada Darbatman]

3 comments:

Aliesha Kirana berkata...

xsabar nk tgk..hehe... AK mmg ske tgk drama... tp xske drama indon..huhu~~

Sufi Asri berkata...

hek eleh... cerita gini aku pon x minat sebenarnya.. haha..

Amir Izzat berkata...

hehe..aliesha tak sabar...tp amir tak minat hehe...

haa..Zoro...sama ar citarasa kitaa..hahaha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??