Koleksi Entri Aku Marahkan Blogger

Pernah tak korang membaca entri aku yang penuh kemarahan? (Cewaah..bajet hebat laa). Entri nie khas ditujukan untuk blogger-blogger yang tertentu..Bukan semua ye. Bagi yang belum membacanya..Jom la baca..Mungkin korang akan terasa bahangnya...

Yang Blogger Bodoh Mulut Macam Longkang tue..aku marah sebab dia kutuk aku belakang...Apa nie main-main kutuk belakang? Tak da kejantanan langsung.. Sebab tue ar aku marah..tapi sekarang dah cool..

Blogger Yang Bodoh tue..aku marah sebab..sebab apa ek? Aduhai..lupa la..korang pi tengok sendiri..

Ha! Tang komen sampah tue aku paling panas sekali..sekarang nie dah baik..pi la baca..Ahaks.

Blogger lama dengki dengan blogger baru?? Ada ka blogger macam tue? jom baca..


    5 comments:

    fndrocka berkata...

    apa barang nak kecoh2

    Caroline Ng May Ling berkata...

    hahaha! lek lek. :)

    Hasrol Nizam berkata...

    uh, byk nye entri pasal marah2 ni..

    Amir Izzat berkata...

    ehhe...bukan kecoh beb....adoi..

    Mohd Nasri Md. Nasir berkata...

    lek2 suda...
    tu la nmenye cabaran..
    yg lpas tu lepas..xyh nk ungkit lg dgn siap buat koleksi..
    drpd ko wt koleksi ko mrh blogger len lbih baik ko wt koleksi entri2 yg berilmu..dpt gk pahala spe2 yg bce tu...

    p.s : bkn mrh sekadar memberi buah fikiran.. ^_^

    Catat Ulasan

    Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??