Saya Bukan Blogger Tegar!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Tadi,semasa borak-borak. Ada orang kata Amir blogger tegar laa..Dalam komen pun ada.. Cik Nina cakap. Hehe.. (kembang lubang hidung sat). Baiklah.. Sebenarnya Amir bukan blogger tegar tetap. Blogger tegar jugak tapi serius pabila hari minggu. Hari sekolah buat cara sekolah. Bukan nak mengadap 24 jam je..


Amir  hairan. Apakah sifat seorang blogger itu sehingga diberi jolokan blogger tegar? Korang tahu tak? Setahu Amir la,mungkin seorang blogger itu diberi jolokan nama blogger tegar sebab dia asyik update je blog..setiap jam mesti update..setiap hari mesti ada entri dia..kan? Atau pun kerana dia terkenal,kan?

Macam Amir jugak...Setiap jam Amir update..Setiap hari pun...Kenapa? Ha,sebab kalau AMir tak update. Tak akan orang datang kecuali yang datang Google. Itu pun tidak lah banyak sangat. Namun,Amir dah menjumpai kunci untuk mendapatkan trafik dari Google. Blog AMir Izzat sudah mendapat tempat di blogger. Tak percaya??

semalam selepas Brazil kalah

Hari ini

Search dari Google

Lihat! Ha,Amir sudah mendapat tempat dari google. Untuk semalam memang masyuk sehinggakan pelawat unik mencapai 500 orang. Pageview seribu..

pelawat unik 500.

Okeyh..Itu sajalah..Adakah Amir dikira blogger tegar kalau pencapaian Amir begini?  Korang nak tahu tak kenapa AMir selalu update banyak?? Entri banyak..Ada juga entri yang berguna dan tidak berguna(personal). Tapi tahukah korang ini adalah satu strategi?? Ya,ini strategi..Strategi untuk apa? Entah laa..

Tapi inilah strategi di dalam penulisan..Ingin memantapkan gaya tulisan. Mungkin korang lihat gaya penulisan ini agak skema. Namun itulah cara Amir.. Buat apa nak ikut cara orang lain kan? Alhamdulillah..Selepas 6 bulan berblogging..3 bulan dengan serius..3 bulan juga bersamaNuffnang.. Amir tahu arah tuju Amir..Amir tahu apa Amir nak buat.. 

Kalau korang lihat entri Amir yang lama..Pasti korang akan menyampah sebab tidak lah begitu menarik. Entri pertama untuk blog ini Amir tak ingat daaa..Sebab blog ini telah diwujudkan pada tahun 2008 mengikut tarikh di profile. Namun selepas 3 tahun(2010) baru jumpa balik..

Setakat ini sajalah berkongsi Amir dengan korang. Benda yang Amir hendak sampaikan adalah yang Amir bukan blogger tegar.. Korang update lah blog seberapa banyak sebelum menjadi seperti Joegrimjow,Ben Ashaari,Kak Kujie,Ariff Shah dan Cik Dahlia... Yang penting kita berusaha. Untuk newbie,sila baca entri ini(wajib klik). Menulis buat gaya kita tapi ikut tips mereka. Faham?

13 comments:

fiqkbe berkata...

wow, banyak nyer pelawat unik kamu. huhuhu.. jeles tapi nak ucap tahniah gak.

Ken Wooi berkata...

it's fun to hit the keywords =)

miss fara berkata...

tak jumpa shoutbox pun.. huhuhu.. apa apa pun i just follow u.. ada masa follow la i balik yerp..=p

Nina Nurziana berkata...

nice one!! ;)

Sharinginfoz berkata...

bagus selalu update.. tapi kerapnya.... saya paling banyak pun maybe 3 kali kot..

Amir Izzat berkata...

@fiqtak lah banyak sangat..untuk semalam he..

ala...buat apa jeles? jom kita usaha sama-sama untuk naikkan nama blog kita... :)

Amir Izzat berkata...

@fiqtak lah banyak sangat..untuk semalam he..

ala...buat apa jeles? jom kita usaha sama-sama untuk naikkan nama blog kita... :)

Amir Izzat berkata...

@kenwooiyups..so happy..hehe

Amir Izzat berkata...

@kenwooiyups..so happy..hehe

Amir Izzat berkata...

@kenwooiyups..so happy..hehe

Amir Izzat berkata...

@miss faraha.shoutbox kat tepi tue..ha...thanks!

Amir Izzat berkata...

@Nina Nurzianahehhe...tenqiu

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozyup..memang bagus..tak kira la update seberapa banyak pun..Janji update..kan? :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??