Keputusan Separuh Akhir Piala Dunia: Germany Kalah

Assalamualaikum dan selamat pagi! Fuh! Nampaknya Jerman tidak dapat meneruskan cita-cita mereka untuk menjulang trofi Piala Dunia 2010 kali ini. Sepertimana mana yang korang tahu,Jerman telah tunduk kepada Spain  0-1. Ish..Ish.. Tak patut.

Dengarnya,Jerman bermain terlalu berhati. Adoi..Sampai peringkat separuh akhir pun masih takut-takut lagi. Oh ya! Adakah ia berkaitan dengan ramalan sotong kurita Paul? Sudah tentulah tidak..Khurafat kalau kita percaya. Ini adalah nasib atau mungkin percaturan mereka.


Permainan antara Germany dan Spain agak hambar sedikit namun Spain telah mendahului dengan jaringan Carles Puyol pada minit ke-73.


Goaaal!!!!!!!! Ha,nampaknya kecewalah Germany....Apa-apapun,kita sokong siapa yang mara... Uiks..Mesti ramai penyokong Germany terkejut.,kan? Spain pula akan bertemu dengan Belanda selepas ini. Apa yang kita harapkan adalah permainan terbaik,kan?

Amirr: Ada typo tak? Hehehe..

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??