Part 1: Jom Selongkar Menu Makanan AirAsia

Assalamualaikum. Hari tue Amir balik ke Kuching dari Kelantan. Masa dalam flight agak kebosanan. Jadi,kamera sudah ada ditangan.. Apa tunggu lagi..snap gambar menu yang saaaangat sedap! Sedap? Wow! Kalau makan mesti kenyang..,kan? 

Erk..ada ke orang makan tak kenyang? Kalau tak kenyang,itu perut dinosor dah tue!! Ops! Harap-harap dinosor kat blog Amir tak  marah sebab kutuk dia..Hehe.. (aku nie sewel ke apa? )

Ok! Jom selongkar..


Mula-mula aku tatap muka depan menu.. Fuh! Menggiurkan..Makanan lebih menggiurkan dari pramugari..Haha..


Okay! Buka surat depan nampak nasi lemak dengan air cola.. Tapi harga 3 jribu satu..Mahal.. RP3 000. AKu mana la ada duit..Haha.


Fulamak!! Sandwich dengan pizza tue..Yang pizza nie aku dah try..Sedap.... Kalau korang,korang pilih yang mana antara dua nie?


Inilah Nasi Lemak yang aku cakap mahal tue..Tengok sedap..Semua ada. Eh! Daun pandan pun ada? Kekeke...


Benda apakah yang berada di tengah-tengah itu? Ha,itulah satey..Haha.. Apa nama makanan nie ek? Lupa la aku. Ok la..kita bagi nama Nasi Goreng Satay Dua Cucuk.. Ok tak?


Haha..Nama makanan nie paling lawak kot.. Nasi Ayam Uncle Chin.. Kah3.. Apasal la letak nama Uncle Chin? Nampak sangat ketandusan idea..Letak la nama Amir Izzat Nasi Ayam Merah,Kan?

Okayhlah..setakat ini dulu ..Nanti Amir kongsi lagi ye... Ha,korang suka yang mana dalam pilihan kat atas nie?

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??