Ku Dapat 4 Buffered Earnings

Assalamualaikum geng! Ha,baru je sampai kat rumah dari sekolah nie.. Benda pertama yang harus dilakukan adalah membuka pintu rumah dan terus berlari ke bilik... Dan ku lihat....


Yes! Ku lihat laptop di atas katil. Nampak tak gambar di atas? Barang Acer je. Saaangat murah. Hehe. Oh ya! Tekan suis on.. Memandangkan laptopku agak sengal sedikit ketika on nya.. Aku turun ke bawah tengok tv dulu.. Selepas 10 minit,naik atas ..Siap!!.. Benda wajib yang perli dicheck setiap hari adalah Nuffnang.


Wow! Check akaun Nuffnang. Ada 4 Buffered Earnings ar yang sedang menari-menari di blog ku. Terima kasih Nuffnang. Nie yang buat i sayang u!!! Haha..

Samsung!! LR Iklan Hp nie..murah beb!! 

Mydeal.com.my LB

Nestle Nescafe LB

Yang satu lagi adalah Maxis Biggest Fan. Dia tak mau keluar dah arini..Mungkin nak jadi metered kot.. Tapi kan,selepas cash out. Memang murah la rezeki dari Nuffnang nie. Tak rugi tau.. Berblogging menjana pendapatan..kan?

Gembiranya dalam hati...Hehe..Satu bonus.. Hurm..Bila la duit cash out nak sampai rumah? Sebulan itu begitu lama buatku...

7 comments:

En iLHAM berkata...

huhu
sangat jeles dengan kamu amir
apsal aku punye buffered earning tak nak rujuk balik
sudah betul
huhu

Unknown berkata...

tahniah... buffered kita dah makin sedikit.. tinggal 3 je kat blog kita nie...

~ ANaSTaSyeA ~

Amir Izzat berkata...

@En iLhamalaa...nanti time ko tiba la..ini masa aku..sekejap je kot BE nie..takkan lama punya..betul..tapi alhamdulillah... syukur2..

aku rasa dia bg sebab trafik blog ini cukup makan ..$$ yang masuk pun sikit..jimat duit dia kot..haha.

Amir Izzat berkata...

@anastasyeawah! thanks!.. hehe.. tinggal 3? okay ar tue kalau trafik masyuk..hehe... jom cari $$..kih3

ardinihumaira berkata...

^_^ tahniah! best kan.. hehe

Ken Wooi berkata...

so cool.. =)

SUCI KUDUS berkata...

wah.. bestnye.. 4 skali tu.. congretz..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??