Tak Sangka Brazil Kalah Dengan Belanda

Fuh! Memang aku tak sangka yang Brazil akan kalah dengan Belanda! Tidak ku sangka.. Ye la kan..Jangan riak.. Hurm.. Hairan ar mengapa Brazil boleh kalah? Sebelum ini gah dengan namanya?

Mungkin kah ini percaturan di dalam Piala Dunia 2010? Penuh tipu daya dan helah.. Sebab itu la aku tak minat Piala Dunia 2010. Tengok perlawanan gitu-gitu je. Saya sokong Malaysia jugak laah.. Hampeh Piala Dunia 2010 ...Tak best! Korang yang tengok pun sakit hati,kan? Tak payah ar tenogk lepas nie..Membazir elektrik..makanan dan masa tidur korang..

Udah! Udah! Tak payah tengok Piala Dunia selepas ini..Nanti korang pulak yang kena "kad merah".....

Amir: Macam-macam lah..Esok mesti ada kes orang cedera pasal Brazil kalah..Cayalah..! Brazil-Belanda. 1-2

15 comments:

~Ann~ berkata...

kipas kipas kipas... aku setuju.. mihahahahaaaa

izzah berkata...

mmg tak patut brazil kalah..panasssss jer hati nengoknyer!

salam singgaj n kenal...

jfook berkata...

Brazil..Haizz

Hassanah berkata...

mmg penuh tipu daya

En iLham berkata...

haha
aku suka belanda menang
yes2
revenge paid..
haha

Dreamerz berkata...

Hahaha, tulah, memang expect Brazil yang menang walaupun aku bukanlah peminat Brazil. Overconfident, or terkedu kejap dengan gol belanda sampai terus kena buang padang. Tahler, tapi takkan terus tanak tengok kot. Sket jek lagi nak abis Piala Dunia nih.. Hahaha.

kenwooi berkata...

woohooo go netherlands! =D

Amir Izzat berkata...

@~Ann~haha..,kipas la banyak2

Amir Izzat berkata...

@Hassanahbetul2...bbanyak tipu je nie..

Amir Izzat berkata...

@jfookhurm....aduhai..

Amir Izzat berkata...

@izzahwah! minat bola gak ke? hurm..memang panas gak ar... huhu

Amir Izzat berkata...

@En iLhamhaha..bagus ar tue..lepas nie aku sokong Argentina pulak.kih3

Amir Izzat berkata...

@Dreamerzkau tengok ek? huhu..aku tak sempat nak tengok..hurm.tadi dengar 1-0..lepas tue 1-1..then,2-1..brazil kalah..cets..aduh2..

hurm..kena tengok ek? astro tarak ada..huhu

Amir Izzat berkata...

@kenwooiyes! go!! goal! hahaha. :D

Shairon berkata...

saya rasa tauke tauke mafia di suluruh dunia rugi besar..
i hope something bad will happen to the japanese refree

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??