Patut Ke Kecewa Dengan Trafik Blog Yang Sikit?

Alamak! "Apsal trafik sikit nie?..Hurm..... Haha.. Saya rasa laa.. Mungkin ada blogger yang mengeluh kot pasal trafik nie.. Cakap! Siapa blogger itu? Saya mau makan itu blogger.. Eh! Eh! Saya mahu cakap sama itu blogger.. "Awat duk mengeluh nie? Sakit jiwa ka?"

Apabila duk tengok trafik blog..Macam tue jugak. Cakap je laa semua taktik tarik pelawat nie..Semuanya dah buat.. Tapi tak naik gak..Kenapa ek? Hurm.. Mesti kecewa,betul tak? Blogwalking sudah..taip entri pun sudah..ping sana sini sudah.. Semua dah laa..

Malangnya nasib.. Saya pun ada gak mengeluh..Kecewa ar sikit.. Eh! Patut ke saya kecewa? Patut kot..Ya la kan..Entri yang tidak lah berkualiti mana.. Haha... Taip pun dalam keadaan yang tidak stabil..Bukan bererti gila ya...

Namun,saya percaya dengan niat ketika berblog.. Ada kawan saya nie kan.. Baru je berblogging..tapi apabila ping gi GB. Fuh! Sampai 30 orang melawat.. Sebab niat dia betul.. Saya tahu laa...

Segala usaha sudah dilakukan.. Tapi trafik tetap sama..Patut ke kecewa? Pada saya,tak patut sebab kita perlu bersyukur..Hehe.. kan? Tak kira apa yang kita lakukan..Janji ada usaha.. Bak kata pepatah.. "Masakan dapat sagu kalau tidak dipecahkan ruyungnya.."

Apa yang penting,terus berblogging berkongsi ilmu tanpa resah dan gelisah.. HEHE.

16 comments:

Fiffy Hazirah berkata...

xperlu kot. kalau aku la. lainlah kalau nak buat duit ke aper. kalau blog secara suka suka, xde mende sgt kalau trafik sikit.

haha kalau trafik sikit lagi senang ak nak mencarut. sebab entry ak x abis2 mencarut. wakakkaa

saya_arief berkata...

sangat suke part yang ending tuu.
mantap...
thumbs up..

molliesa berkata...

sikit sikit lama lama jadi bukit..hehe

Amir Izzat berkata...

@Fiffyhahah...betul gak..blog ntuk suka suki..tp nak trafik byk..susah tue..

ha,aku suka kata2 ko..lagi senang nak mencarut..hahah...sama geng kita..nang bagus..kih3

Amir Izzat berkata...

@saya_ariefhehe..terima kasih kawan..ha,berblogging kena gembira..tak leh sedih2..betul tak?

Amir Izzat berkata...

@chekgu Moea'a..betul tue..hehe

hans berkata...

xder hal lah
berblog dengan gembira sudah

P/S : Hans! Asal Makin Kurus Bebenor Nih?

ardinihumaira berkata...

dni jarang tengok analytic tapi dni suka tengok referral. tak tahu kenapa.. :D

izyantyPersonalTaste berkata...

trafik tu utk mgembira kan diri sendiri je...psl duit tu xkisah le...berbloging untuk suka2...kalau dapat lebih tu rezeki....diorang yang dpt trafik tinggi tu berbaloi le ngan usaha depa...setiap 5 minit ada je en3 baru...nak up trafik kena rajin le kan....apa2 pun takan rezeki xtakan datang bergolek k...yg penting jgn buat en3 yg mcarut or nak cri kesalahan org lain....jom masuk my blog,

Tanpa Nama berkata...

akak x kesah la trafik naik ke trafik turun ke..trafik jam ke..janji akak tulis cuma utk suka2..berkongsi rasa..sape nak baca silakan..tak baca its ok :)

thik positif insyaAllah hasilnya pon positif jugak

kaizen berkata...

relek sudeh~ hehe

aq x sampai setahun jagung lagi blogging... hehe traffik? memang x memuaskan hati... ngehahhaa

sebab tuh kne sabar... ngeh3

err.. tapi kalau 4 tahun kendian pun still mcm nih ag... aq rase aq patut mengeluh kot? hahahha

Affan Ruslan berkata...

aku rasa blog yg kejar rangking ngn duit je kot fikir cmtu. kalau tak mybe die prefer komen dr pembaca yg mengkritik/menghargai

Amir Izzat berkata...

@hanshaaha..ko mmg gembira..den xleh bro..huhu

Amir Izzat berkata...

@ardinihumaira,,ooh...ok gak tue..boleh tau trafik dri mana..kan?

Amir Izzat berkata...

@izyanty collectionhaa..betul2.. usaha tangga kejayaan...kan? hehe

ザ-sylver- S berkata...

tk kecewa lnsung

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??