Alamak! Hujan laa..Macam Mana Nak Pergi Sekolah Nie?


Aduhai...Tetiba je pagi nie hujan...Dah la Amir pakai motor..Hurm..terpaksa la berbasaha..Kan? Huhu..Nak buat macam mana? Arini exam..Penting plak tue..Kalau tak pergi,susah karang.. kan??

Nak buat macam mana ek? Kalau time hujan,korang buat apa? pergi atau tidak ke sekolah? Atau cari alternetif lain? Bagi yang pakai motorsikal lah..ok! Ok! Dah nak pukul 7,terpaksa gak bertolak sekarang...Kul 7 dah kena masuk..kira lewat ar kalau pukul 7 pagi sampai sekolah..orait!! Salam!!

ps: ikut hati malas..ikut otak..rajin..haha

8 comments:

ladymiaka86 berkata...

harusss la pegi skolah gak kalu exam..
kalu takde exam, lain citer.. MC jer trus.. haha

Sharinginfoz berkata...

apa lagi lepak rumah.....

Top Link June 2010

eLLe eLLa berkata...

hahaha..kesian nyaaaaa.....

En iLham berkata...

dulu mase aku sekolah kalau hujan datang lambat cket takpe
hehe
pakai baju hujan full set dik
gerenti kamu tak basah
hehe

Amir Izzat berkata...

@ladymiaka86hehe...harus ek? wajib kot..haha... kalau tak da pun,terpaksa pergi jugak..nanti kena marah ngan mak.. kih3

Amir Izzat berkata...

@eLLe eLLa..huhu..memang kesian..sampai sekolah basah habis..huhu

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozhaha....malas lah...hurm..online bagus lagi..kan? ahaks..menghasut dah nie

Amir Izzat berkata...

@En iLhamhaha..memang laa..betul2..skolah aku pun camtue..tapi kalau datang kol 9 pun tak apa..kah3.. pernah satu kali datang kol 9..ok je...hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??