Kisah Paul Sotong


Hurm..aku hairan bebenor nie..Ada apa dengan Paul Sotong nie? Hebat sangatkah beliau? EH! Beliau? Patutkah aku panggil dia beliau? Haha. Adha cakap...Jemur je sotong nie tengah panas. Wah! Brader nampak marah je..Ileeek lu.

Memang Paul Sotong ini memberi impak yang besar... Eh! Jangan duk caya dengan ramalan dia.Syirik tau.. Baca entri nie.(wajib klik). Kalau korang nak tahu,Hans pun ada buat cerita lawak berkenaan Paul sotong nie. KOrang baca lah sendiri laa..
Kalau korang baca entri kat atas itu. Memang lawak lah. Kalau tak lawak,datang sini balik dan marah Amir. Hehe. Penangan sotong nie mengalahkan artis. Haha. Sotong nie sebenarnya tak tahu apa-apa la. Dia cuma memilih makanan sahaja. Kalau korang percaya,tak tahulah. Tapi kan..Ada juga yang mati-mati percaya ngan sotong nie. LOL.

Paul sotong? Dari manakah ia datang? Ada sesiapa tahu? Ha,Amir tahu.

Nama penuh: Paula..Paula A%%4$a, B3@@##KH#**%#.
Nama pendek: Paul atau Pol.
Nama Melayu: Pa Alik Fa. Paauol..
Umur: tidak dikenal pasti tetapi masih muda.
Status: Single. Ada sesiapa nak meminang buat menantu? Ahaks.
Hobi: Suka makan benda yang duduk sebelah kanan.
Kecacatan kekal: Buta warna.


goreng pun sodap nie..

Ha,itulah serba sedikit yang Amir tahu dari sumber yang tidak boleh dipercayai. Namanya agak pelik. Susah kan korang nak baca? Biasar ar tue..Nama Jerman. Ahaks. Okay laa..Nanti,kita sama-sama saksikan perlawana antara Spain dengan Holands.. Salam!

4 comments:

Keyrill Augustine berkata...

apalah kwu tok...hurm...

Adha berkata...

sape mention nama aq tu ekekeke...haha kasi jemur je pastu bubuh garam...jual kat ebay x pun kat lelong ahaha:P

Sharinginfoz berkata...

agak2 nya apa kerja si paul nanti

Hasrol Nizam berkata...

sblum ni mmg tak pernah tau pun kemunculan paul si sotong ni..hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??