Artis Lelaki Bogel Ambil Kesah! Artis Perempuan 'Bogel' Buat Dek Je!

Ha,ada dengar citer pasal artis lelaki bogel tak? Sapa nak dia ek? Oh ya! Arja Lee.. Banyak suratkhabar..Ramai duk kutuk dia..Adoi...Macam-macam laa..

Aku hairan laa..Awat rakyat Malaysia perihatin sangat pasal artis lelaki bogel ha? Anak perempuan berpakaian seperti berbogel tak amik kesah pun.. Alamak! Terkena batang idung sendirik! Ahaks.

Media pun sama laa.. Boleh tak saya kata tidak berfikiran matang? Cuba la hang fikir balik. Dari duk 'cakna' pasal artis lelaki bogel yang tidak berfaedah tue.. Hang pi la duk amik tau pasal artis perempuan pulak.. Okay?

Ramai lagi artis Malaysia nie yang berpakaian seperti berbogel. Kalau tengok sekali. Fuh! Anggun beb! Kalau tengok dua kali,naik angin badan nie.Rasa nak makan je.. Ahaks. Walaupun berpakaian,seksi dan seksa itu nampak..

Jadi,tak usah la nak berbesarkan isu Arja Lee tue brader..Isu lain banyak lagi..Ntah papa la mereka nie...Huhu..Aku rasa..kalau artis perempuan pakai nipis je..bukan dipanggil bogel..Ala..nipis dan tak tebal serta seksi.. Kompem tak kena marah.. Sebab apa? Masih berpakiaan..

Kerana duit badan binasa..Kerana mulut..fitnah berleluasa.. Lu pikir la sendirik brader!

3 comments:

ked :) berkata...

betul tue,,
kalau artis perempuan just tutup mata sebelah je..
aduhai media :D

cuba ni virus datang menyerang

A-Y-I-E berkata...

no comment.. huhuhuh

MISH LOLIPOP berkata...

betol2..artis pempuan tue dorang tak ambik kisah pon tapi kalau lelaki fuhh abis dicanangnya..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??