2 Seluar Yang Dilarang Untuk Dipakai Di Khalayak Ramai


Assalamualamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca semua,blogger dan pembaca curik-curik serta ibubapa,makcik pakcik dan sanak saudara yang berada dalam rumah korang. Hehe. Terlebih pulak dah..Mesra alam sedikit. Strategi nak memikat mak mertua. Ops!!!

Amir sebenarnya rasa bersalah sedikit tidak berkongsi hal ini. Ya lah kan.. Korang duk pakai seluar di khalayak ramai tapi korang tak tahu seluar itu boleh pakai ke tidak. Nanti kena marah... Hehe..

Korang nak tahu tak? Kalau tak nak..Malas lah Amir nak cerita.. Cerita boleh..tapi kena bayar..Haha. Tak ada lah. Gurua je. Baiklah... Baca kat bawah nie betul.. 


Pertama.. Memakai seluar dalam sahaja. Diulangi ya para tuan-tuan dan puan-puan. Seluar dalam sahaja! Ini bermakna korang tak pakai seluar lain nak lindung selaur dalam korang tue. Ops! Maaf berbicara soal seluar dalam..Haha. Tapi betullah.. Gila apa pergi jalan-jalan luar rumah pakai seluar dalam je...

Benda ini perlu diambil serius ye kakak-kakak dan abang-abang. Amir pernah jumpa orang pakai seluar dalam sahaja. Yang tak pakai seluar pun ada..Dia pakai kain sarung..kih3.. Amacam? Betul kan dilarang?

Sah..Kalau pakai..korang gena gelakkan.. Tak pun polis datang tanya "Bro..lu nak wa masuk lu dalam lokap ataupun lu nak wa ajar cara pakai seluar? " Polis ganas nie beb..


Terakhir..Seluar koyak! Ada nampak gambar kat atas? Ha,macam itu laaa... Sakit jiwa atau mereng pakai seluar koyak macam nie? Ada satu lagi,yang pakai seluar koyak kat lutut tapi still okay la dari yang kat atas tue.

Takleh pakai seluar koyak nie tau..lagi-lagi seluar yang koyak kat depan..Nanti terbang "benda" tue..bagi yang lelaki laa..Haha. relaks..-relaks... Benda itu apa? Burung murai...Burung apa? Burung murai... Woi! Nak kena sekeh ke? kekekeke..

Dah  banyak jumpa orang pakai seluar macam ini.. Yang pakai seluar dalam sahaja pun pernah..Hairan... Haha.. Ops! Ini auta dari Amir..Maaf..Sekadar berkongsi maklumat....Oh tidak!! Larriikkkkk!!! Nanti kena marah.....kekeke..

12 comments:

pearl apple berkata...

hik3....best2..

Sharinginfoz berkata...

jangan dipakai...

NiZaM Limited berkata...

wakaka..
dan jgn lupe..walaupon dah lengkap berpakaian sume..
jangan plak sarung sluar dalam kat luar..
tak psl2 orang gelakkan psl ade hati nak jadi supomen..ahaks..

Eza Rashid berkata...

hahhaha,,,,koyak lutut ok,,,koyak belakang jgn,,,ngeri,,,,ehheh,,jejak ku dsni,,,

Amir Izzat berkata...

@pearl applebesy? apa yg bestnye? kih3..gurau2

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozhaha..betul2

Amir Izzat berkata...

@NiZaM Limitedkah3..tue dah nazak bro..memang tak leh ubah..mungkin idola dia superman.. haha

Amir Izzat berkata...

@Eza Rashidngeri? memang menakutkan ek? heeh.

Nina Nurziana berkata...

ade lagi 1... selua org lain.. jgn pakai.. nanti kene pukul.. hehe

Amir Izzat berkata...

@Nina NurzianaHAHA..betul2.. :)

zati berkata...

hahaha..atoiii, lawak je ouh

l0veyd0veyd00 berkata...

lame...

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??