Paul Sotong Kurita Ramal Sepanyol Juara Piala Dunia 2010?,Video Paul Ramal Sepanyol Menjadi Juara Piala Dunia 2010


Wow! Memang tidak percaya lah bahawa Paul Sotong Kurita yang memang sudah lamaku nak bakar. Buat satay pun sedap nie. Ahaks. Paul Sotong kurita nie meramalkan bahawa Sepanyol akan menjadi jaura Piala Dunia 2010? Oh tidak ! Aku tidak bersetuju Sepanyol jadi Juara Piala Dunia 2010.

Memang bikin panas la sotong nie. Tak patut..Tak patut. Kalau ramalan sotong nie salah. Apa kata kita bakar dia? Buat satay..Sup ke... Ha,ini video sotong kurita,Paul meramalkan Sepanyol menjadi Juara Piala Dunia 2010. Alahai... Belanda hebat lagi laa...


Macam mana? Nak percaya atau tidak? Hurm..

3 comments:

azizie.com berkata...

mari tangkap Paul. Ramai orang tak suka dengan dia nih. Bomoh versi sotong.

chekgu Moe berkata...

buat celup tepung pun sedap gak. hehe

tehr berkata...

binatang makin cerdik tapi manusia makin bodoh kerana mempercayainya

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??