Banyaknya Kaki Kipas Ben Nyah [nyampah]! Ahaks.

Sat! Sat! Sebelum aku bercerita..Aku nak gelak..Hahahahaha..Tadi,aku pi singah di blog Si Budak Sensitif. Haha. Si Budak Sensitif nie cakap.. cakap apa ek? Ha,korang baca la kat sini.

Selepas membaca entri Si Budak Sensitif. Aku pun terjah la blog Ben Nyah tue..Euww! Geli i. Haha. Aku rasa ini adalah kali kedua kot aku melawat blog Nyah tue..Lawak nak mampus! Kalau aku nie orang tua,boleh mati sakit jantung tau sebab nak tergelak..Ahaks.

Cuba la korang bayangkan..Entri sedih-sedih gitu tapi komen blogger nie yang buat aku nak gelak. Haha...Korang tak percaya? Korang pi blog Nyah nie..Pastu,korang baca lak komen-komen kat bawah.

Mudah sesangat manusia nie tertipu. Kaki kipas! Haha. Kaki kipas je diaorang nie..Percaya bulat-bulat dengan Nyah entah dari mana datangnya. Gambar pula palsu. Dengki dengan Ben Ashaari la tue. Ngoks! 

Tak mahu cakap banyak..korang pi la ke blog Nyah tue dan baca komen je. Kalau anda rasa anda nak jadi kaki kipas lipas blogger Nyah..dipersilakan..Ahaks...

Ntah dari mana datang Nyah nie..Kekekee...Banyak betul orang nak jadi kipas..Meh la kipas saya! Hahaha...Adakah saya jeles dengan Nyah ini? Tidak sebab tak ada pekdah..Betul tak brader?

7 comments:

@yuE berkata...

alaa..tak luak pon kan ben tu punya follower..biar je la...


sape kipas sape sebenarnya???


tepok dada tanya selera..

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ berkata...

haha...
seyes xleh nak truskan membace blog dia..
bukak2 tgk header je dah meremang bulu roma..
lagi mau bace..
adeih.......

izyanty collection berkata...

tol arr nyah tu tiru en ben.....xboleh blah tol huhuhhuuu

En iLham berkata...

haha
memang lawak gak aku baca komennye
tapi takpelah
bagi semangat motivasi tuh

The Poyo Me berkata...

Ak nak kipas Ben gak boleh dak?

Kot2 pas nie page rank ak ternaik sendiri an...

wakakakaka

A-Y-I-E berkata...

uik... tukar header kah?? Aku pula tukar header n tukar warna blog.. Huhuhuhuh...

ShaNaz berkata...

hahahaha lucu betul

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??