Duit Dari Nuffnang Bukannya Boleh Dibawa Sampai Ke Mati Pun..

Ramai orang duk cari jalan nak dapat Buffered nie. Ada yang cari cara halal. Ada yang cari jalan salah. Entah laa..Boleh ke duit Nuffnang nie bawa sampai ke mati? Ada yang sanggup buat cara keji? Ada yang perangai lebih keji. Sebab apa? Sebab kejap mende nie...

Apabila duk nanti benda nie..Ramailah nak naikkan trafik..kan? Kalau yang dah mata duitan. Apa lagi..Dia akan guna perlbagai cara nak suruh orang datang blog kita. Hurm...Entah laa.Setiap orang ada caranya sendiri. Mula-mula nak berblogging mungkin ikhlas. Pabila tengok orang lain dapat beribu riban dari Nuffnang nie..Mulalah mencari jalan...Sukati lah..Itu cara ang..bukan cara aku..Ada ku kesah?

Aku pun malas dah nak cari trafik..Cukuplah yang baik hati datang tempat aku nie..Ada apa la dengan blog Amir Izzat nie? Blog sampah je..Entri pun sampah..kan? Yang follow tue..Sesangatlah baik..Terima kasih kawan..Amir hargai jasa korang. Kalau sempat..Amir follow balik.. Oh tidak! Malas lah nak main follow-follow nie..Blog yang kita mesti follow..Benar-benar bagus..Amir ada juga amalkan "u follow,i follow. Tapi tak syok ar...

Hurm..Oh ya! Cakap pasal duit Buffered nie..Best kan dapat Buffered?  Kalau sehari tue tak berganjak..Memang tak sah,kan Kena usaha juga nak cari jalan..cari jalan nak cari earnings tue bergerak..Hurm..Macam-macam lah manusia nie..Termasuk juga dengan Amir. Ernings Buffered nie menggamburi mata manusia..Tambahan pula,kalau syaitan duk hasut kat belakang..kan?

Solat pun tinggal sebab asyik duk depan laptop. Aktiviti lain pun terbantut sebab Buffered Earnings nie..Termasuk aku.. Kalau kawan ajak keluar,tak mau sebab takut earnings Buffered nak berganjak..Entahlaa...aku pun sama daa...peringatan untuk diri sendiri.

24 comments:

Ayie berkata...

huhuhuhu... pada aku.. duit tu boleh digunakan untuk mati nanti.. contohnya beli kain kafan.. miahahahahah

Syazni Rahim berkata...

Tak suka jugak kalau orang follow, dia suruh follow balik..huhu

Unknown berkata...

Salam Amir. Menulislah kerana Allah. Kalau tak pun tulislah untuk mencari kebaikan bersama. Rezeki itu dari Allah sama ada atas nama buffered atau seumpamanya.

velasrizal berkata...

kadang2 pn ralit kita di buatnya..

Traffik Luar Biasa Angkara Paul The Octopus !

Hasrol Nizam berkata...

fikir2kan la. Nice utk sapa yg baca ni. :)

What you give, you get back (edisi worldcup 2010)

Unknown berkata...

blog ko mne ade blog smpah..aq suka bace...ngehehe,,

Amir Izzat berkata...

@A-Y-I-Ehaha..ye la tue..boleh beli kan kafan ek? orait..hehe

Amir Izzat berkata...

@cik syaznisaya suka tapi kurang berkenan sikit..agak berat..kan?

Amir Izzat berkata...

@kakchikw'salam kakchik..Amir cuba mencari ke arah itu namun terpesong sedikit.. hurm.insyAllah..amir akan betulkan niat ini balik..terima kasih.

ha,amir buat entri nie pun sebab nak kasi ingat diri ini..tak mo lalai lagi...sebab itu entri nie bertajuk.. "duit nuff bkn leh bawa sampai mati..haa...itu la..;

thanks ye

Amir Izzat berkata...

@velasrizalhaa..betul tue..mmg ralit..hurm....

Amir Izzat berkata...

@AnWaRnAiMye ke ko suka baca? blog ko best lagi..hehe..terima kasih la kawan..hehe

Nina Nurziana berkata...

pulak... ish3..chil chill sudeh.... :)

Amir Izzat berkata...

@Hasrol Nizamhurm...tengah fikir.nie.. m...

Unknown berkata...

uit..
ni ym aq.. naim_sabar
sori nyusahkn hg erk..
law aq off...leave off9 mesej jew

Syahida berkata...

Erm...niat? Niat juga boleh berubah2 mengikut keadaan. Tu yang jadi mula2 ikhlas pastu mata pun mula kelabu asap tengok duit orang lain. Bagi Sya, yang penting happy. Good luck untuk Amir dalam apa jua perkara baik yang amir lakukan. =)

izyantyPersonalTaste berkata...

amir u budak sekolah kan. camner time kat skool pun leh tulis en3 lg ek. nak kejar trafik gak ke time dlm skool ek.?????

Mista Blogga berkata...

tak pa..
masing2 dengan perangai masing2..

salam...

Khairunnisa' berkata...

Kita buat sesuatu perkara itu biarlah sederhana. Dahulukan mana yang patut =) Kadang-kadang Nisa tengok and dengar that some bloggers memang tak berganjak langsung dari laptop atau komputer mereka gara-gara inginkan traffik yang banyak. Nauzubillah =)

Sekiranya ada rezeki, insha'Allah, Allah turunkan pada kita. Jika tiada, kita usaha lebih =)

http://ohmonstar.blogspot.com

Mista Blogga berkata...

salam..
tak per ler..
masing2 ada perangai masing2.. hehe

nurayunni berkata...

btl tue..kdg2 kala leka dgn blog sndri..

Amir Izzat berkata...

@AnWaRnAiMokeyh..no problem

Amir Izzat berkata...

@Sya Isyayang penting happy? hurm..bgs2.. thanks la ye..hurm.

Amir Izzat berkata...

@izyanty collectionhaha..apa la kak izyanty..amir auto publish la..taip dari rumah.. kat sekolah mana boleh guna komputer.

hurm..kalau update dari sekolah dikira kejar trafik ke? aik...

Amir Izzat berkata...

@Mista Bloggaw'salam.. a;a.. hurm..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??