Siapakah Juara Keynote?


PROGRAM realiti pencarian bakat pencipta lagu yang julung kali diadakan, Keynote kini menjengah ke tirai penutupnya.
Membariskan seramai tujuh peserta akhir, siapakah antara Mohd. Farhan Izharruddin (Faan), Rina Salwani Sulong (Rina), Neroshen A/L Thanaseharan (Nero), Khoo Wei Yong (Khoo), Nur Mohd. Alief Ayub (Nomad), Raja Nazrin Shah Raja Azaham (Nazrin) dan Khairul Nizam Nazri (Keroz) yang bakal dinobatkan sebagai juara sulung rancangan itu malam esok?
Program yang bersiaran setiap Rabu di Astro Ria (saluran 104, Astro) itu menawarkan wang tunai RM10,000 beserta kontrak bersama syarikat Wake The Baby kepada pemenangnya.
Nampaknya program ini sudah nak habis daa.. Agak-agak la,siapa ye yang menang? Kalau Amir,entah.. Haha. Aik..Sebab Amir tak ada Astro la. So,tak dapat nak tengok. Jadi,kepada anda  yang mempunyai astro. Pi  tengok cepat..Lepas tue bagitau Amir naa. Hehe..

Program nie bersiaran sejak pertengahan Jun lalu, seramai 12 orang pelajar terpilih mengikuti pelbagai latihan dan sesi pembelajaran di bawah didikan dekan program itu, komposer yang tidak asing lagi iaitu Ajai. Ajai? Wah...Tabik spring..

Pada malam kemuncak itu, selain Nazrin yang akan menyanyikan lagu sendiri, Faan ditugaskan mencipta lagu untuk Hattan, Keroz (Alyah), Khoo (Tam Spider), Nero (Vince), Nomad (Misha Omar) dan Rina (Noryn Aziz).


Sementara tugasan berkumpulan pula bakal menyaksikan kolaborasi Faan, Keroz dan Nomad mencipta lagu untuk Zainal Abidin, Rina dan Khoo (Soo Wincci) serta Nero dan Nazrin untuk One Nation Emcees.


Jadi,kita tunggu keputusanya kelak...



Enhanced by Zemanta

4 comments:

Hazzy Ishak berkata...

tak tengok langsung.hehe

Entry terbaru dari Hazzy,
Awas dengan 'emel bayaran balik palsu' yang mempergunakan nama LHDNM.

Sharinginfoz berkata...

macam2 program ada kan di bawah astro ni

Penulisan Anak2

Amir Izzat berkata...

@Hazzy Ishak

Haha..amir lak..baru tahu program nie ada..hehe

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfoz

a'a..semua ada..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??