Dah Nak Pulang Dari Sekolah.

Yes! Dah nak pukul 12 tengahari. Masa untuk pulang. Hanya tinggal sejam lagi. Dah sakit jiwa duk sekolah nie..Ye la kan..Otak ngah tak tenang..kekeke.. Agak-agak laa..Kalau aku ponteng balik awal,aku kena marah cikgu tak? Eh! Tentulah kan..Ngoks sungguh mung AMir. Ahaks.

Tapi kan..sejam itu lama laaa..Yup,memang lama. Hari ini hari Jumaat. Balik rumah kul 12 tengahari. Pukul 12.30 mandi dan terus pi masjid. Dah nak Zohor dah tue.. Aku tak mahu terlewat. Nanti tak dapat dengar khutbah Jumaat yang amat penting,kan? Sia-sia la pi mayang Jumaat tapi tak dengar khutbah,kan?

Baiklah..Masih di sekolah nie..Jumpa ye sejam kemudian... Selamat beribadah!!! Oh ya! Kirim salam ngan mak...Hikhik..Assalamualaikum!!!!

3 comments:

syahira ariff berkata...

wah simple giler blog
mcm tulis status jer.
heee~

*salam kenal
=]

AiZ berkata...

masih di sekolag blogging gune phone ke?


Aiz latest entry
Kesilapan kita mood blogging down
Babysitter pukul baby pula
How to be profesional blogger

ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

Syazwan VL berkata...

uish...dr dalam kelas pun bole blogging lg...chare sey!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??