Orang Yahudi Tak Ada Telur Sebab Takut Memandang Mata Sukarelawan Kapal Mavi Marmara

Assalamualaikum. 2 3 hari lepas Amir ada pergi dengar ceramah dari seorang sukarelawan Malaysia yang menaiki kapal Mavi Marmara.Apa ek nama ustaz tue? Lupa lah pulak Amir.

Bermulanya ceramah selepas solat Maghrib. Dalam ceramah itu,Ustaz menceritakan kisah sebenar apa yang berlaku di atas kapal Mavi Marmara.. Okay. Apa yang Amir nak bagitahu bahawa orang Yahudi nie pengecut! Memang pengecut..Nak pandang wajah insan yang lain pun dia takut.

Ustaz cakap. Semasa di dipijak dibelakang dalam kedudukan berbaring lah.. Dia cuba memandang wajah orang Yahudi yang berada di hadapannya.. Apabila Ustaz hendak mengangkat sedikit mukanya. Lantas,orang Yahudi terus mengacu senapang ke arah muka Ustza sebab tidak mahu wajahnya dipandang.

Apa yang Ustaz ceritakan kepada Amir. Orang Yahudi nie pengecut. Memang mereka tidak berani memandang wajah orang lain...Sah! Yahudi hanya berani apabila memegang senjata! Cets! Dasar Yahudi laknatullah!!

Amir teringat satu kata-kata dari Ustaz tue.. Orang Yahudi juga takut dibaling batu sebab Allah berfiman bahawa Allah akan melaknat orang Yahudi yang dibaling batu... Macam itulah..Kalau salah sila perbetulkan... 

Hurm..Yahudi hanya berani apabila ada orang yang menjadi pak turutnya. Tak apa. Orang Yahudi hanya boleh melakukan kerosakan dua kali sahaja. Itu janji Allah..Walllahualam..

5 comments:

Unknown berkata...

ha oh..memang..pak aq bagi cramah aritu..
dy ckp,diorang gertak orang2 yahudi kt situ...
nak perang atau lepaskn kmi...
goyang jgak..tub dyrang lpaskn..
agak penakut..

10 remaja terkaya didunia diblogku..

IKRAM berkata...

salam bro . Hakhak . Ajak perang ea? Bahaya tu .

Unknown berkata...

@[ㄨ]≤ IKRAM ≥[ㄨ]

hu3 entah der..tu yg aq dengaq..he2

Amir Izzat berkata...

@AnWaRnAiMpak ko? betul ka? hhaha..memang pengecut yahudi nie.

Amir Izzat berkata...

@[ㄨ]≤ IKRAM ≥[ㄨ]w'salam.. hurm.. entah laa..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??