Trafik Saya Datang Dari Blog...

Salam geng! Ha,trafik korang dari dari blog mana ek? Tak kira la blogger.com dan Gengblogger tetapi datang dari blog mana? Ha,itu yang kita nak tahu. Macam kita exchange link..Ada gunanya..Kan? Kan? Tapi trafik aku kali ini datang dari blogger yang berpengaruh jugak laa… See!


Dari Ben Ashaari..Hehe..27 hits dari Ben..Itu untuk minggu ini. Minggu lepas dan lepas. Fuh! Malas nak cakap… Oh ya! Yang kedua pula dari Kelantanblogger. Baru aku perasan yang ada pelawat dari sana datang ke blog ku. Sebelum ini tak ada pun. Mungkin ada tetapi tak banyak..

Yang dapat 18 hits itu adalah….CIkgu Isza!!. Korang kenal kan? Alaa..cikgu yang terkenal tue..Hikhik…..

Ha! Diorang lah yang menyumbang sedikit trafik ke blog ini selain blogger yang meletak link di blognya.. Ada gak trafik dari blogger-blogger lain tapi tidak terpampang kat Nuffnang.. Tak ada pulak nama diorang.. Hurm..Nak search balik aku tak ingat.. Taka pa lah.. Terima kasih kat korang ek!!! Nanti belanja makan..

Amir: Eh! Wa terbau nasi  Ayam laa….

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??