Aku Sedih..

Rasa sedih menyelebungi diriku..Aku sedih..Aku sebak..Aku nak menangis! Hurm...Aku manusia! Aku bukan robot yang tidak punya perasaan! Aku juga mempunyai perasaan..Aku juga mempunyai hati...

Hurm..sebak jiwaku ketika ini. Di blog sahajalah tempat untuk ku meluahkan perasaan ! Hurm...sedih...Air mataku mengalir..Dapatkah kau bayangkan perasaan ku ketika ini yang sebak dan sedih? Dapatkah kau bayangkan wajahku yang penuh mengalir air mata...

Apa silapku sehingga diperlakukan begini. Aku tidak punya sapa-sapa untuk mendengar luahan hati yang lara ini. Aku tak pernah gembira..Jika kau mengenaliku sebenar-benarnya,jarang aku ketawa.. Jarang benda yang boleh membuatkan aku menikmati usia remaja ini.

Aku tidak tahu benda apakah yang merunsingkan ku kini? Aku keliru..Aku...Aku...Argh! Aku tidak tahu!! Kawan,bantulah aku....Nasihatilah aku..

5 comments:

Cik Yaya berkata...

sabar. hidup ni ada pasang surut bro!

molliesa berkata...

hai amir..jgn sedih2..cheer up!

Ms J berkata...

ambil wudu' dik.. mengadu kepadaNya.. k?

ISZA berkata...

salam amir.. ngape sedih..
luahkan ajer..
moga tak terpendam apa yang terbuku..

pearl apple berkata...

huhu...x mo sedih2...rileks sudaa...be hepi wokeh!!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??