Anda Suka Atau Tidak Blog Saya?


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar korang? Ha,sebenarnya Amir nak tanya kat korang nie. Korang suka tak blog Amir Izzat ini? Dari aspek mana korang suka? Dan dari aspek mana korang tak suka? Sila luahkan perasaan korang sekarang juga untuk memperbaiki lagi blog Amir Izzat dan diri ini.
Akal itu menteri yang menasihati, Hati itu ialah raja yang menentukan, Harta itu satu tamu yang akan berangkat, kesenangan itu satu masa yang ditinggalkan



Sebenarnya bukan apa. Sekali sekala hendak juga meminta pendapat pembaca kerana pembaca adalah nadi utama. Alhamdulillah..Mungkin pembaca yang membaca blog ini sudah ramai walaupun entri macam tak best. Apa-apa pun,saya gembira dengan apa yang saya tulis dan saya suka awak semua membacanya.

Jadi,apa yang saya mahukan pendapat yang tulis dari awak semua. Saya mahukan pendapat yang memang bernas agar blog ini semakin maju dan bukan berada di takuk yang lama. Mungkin selepas ini saya akan usahakan untuk belajar menulis dengan baik.

InyaAllah selepas ini saya akan menceritakan tentang hidup saya dan pedoman di dalam blog ini. Terasa juga ingin menceritakan kisah diri. Biarlah apa orang nak kata. Biarlah blog ini menjadi diari hidup saya...Suka tak? Dan saya akan terus memperbaiki gaya penulisan saya. Agar..



Agar..apabila saya membuka blog saya. Saya pasti akan mengingati kembali peristiwa yang berlaku di dalam hidup saya walaupun kebanyakannya tidak manis untuk dikenangan dan terlalu pahit untuk ditelan.
Jangan mengukur kebijaksanaan seseorang hanya kerana kepandaiannya berkata-kata tetapi juga perlu dinilai buah fikiran serta tingkah lakunya
Baiklah..Panjang pula saya merepek. Apa yang perlu korang buat adalah bagi pendapat dan komen terhadap blog ini. Budi dan jasa baik tuan puan amat saya hargai. Terima kasih.


AMir: Kawe rasa skema bila menulis macam gini..Hehe..

11 comments:

tengkorakemas berkata...

Aku suka gaya penceritaan dlm entri, ko friendly dgn reader ^__^

amar haziq berkata...

blog ni 100x lebih baik daripada blog saya

jenguk2 lah blog saya k;) http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

hudhud berkata...

Blog u ok je. Pinky. Girls suka kot hihihi :P
tkde widget merepek2. benda yg penting je u letak. ok la tu i sukaa ! :D

Nizam berkata...

nampak ok je blog...
but paling penting isi kandungan....

ISZA berkata...

akak suka..
kadangkala buah idea Amir lebih matang dari usia..
dan Amir juga pandai mengolah..
:)

Rohani Hashim berkata...

amir, kalau masuk blog amir kan, nape ade tajuk jer, nak baca kena kelik tajuk br kuor entry..akak je ke yg dpt cmtuh?

Amir Izzat berkata...

@tengkorakemaswah! ye ke nie? hehe..tapi aku rasa macam kurang je dalam entri aku..kena ubah nie..

Amir Izzat berkata...

@amar haziqhaha..blog En Amar Hazip pun okay apa..thanks!

Amir Izzat berkata...

@cikgu iszawah...thanks cikgu.. ye ke? Amir rasa entri amir macam budak tadika pulak dah..hehe... terima kasih..cikgu lagi hebat.. :)

Amir Izzat berkata...

@suamihanyisterizukihurm..memang macam tue..masalah template... sorry

Unknown berkata...

suka
laju
ihiks

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??