Penatnya Ikut Pertandingan Bomba Zon Kuching di Bau


2 hari yang lepas,aku ada mengikuti pertandingan bomba yang diadakan di Bau,Sarawak. FUh! Memang penat giler lah. Hari nie pun hari terakhir..Hari penutupan.. Walaupun aku tidak masuk bertanding kawad kaki dan kawad host. Aku masuk kuiz je. Hehe.  Ok lah tue. Ha,gambar kat atas tue..kawan aku..pasukan kawad kaki basah...


Ha,nie cikgu..Cikgu apa ntah..Cikgu bomba. Ahaks. Aku lupa daa nama cikgu nie.. Cikgu nie ada gak ngajar masa kat balai Bomba Batu Lintang,Kuching. Time nie dia duk perhatikan pasukan sekolah aku melakukan kawad operasi basah lelaki.. Macam tak pueh hati jerk.. Haha.


Wah! Wajah keriangan Fairiz selepas berjaya membentangkan host dalam kawad operasi basah lelaki. Ahaks. Walaupun tak menang,kami gembira!!!! Tapi penat ...Ahaks.

Susah jugak jadi bomba nie ye..

4 comments:

IKRAM berkata...

wah . Seronoknya :D

IKRAM berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Amir Izzat berkata...

@IKRAMhaha..sonok gak tapi penat

@ien_R@z berkata...

owh.. kadet bomba ya kamo?? hehe

kawad operasi basah lelaki? apakah itu?? huhu

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??