Tolong Menolong Dalam Pasukan Amat Penting


Ha,sebelum pi bertanding.. Kami orang suma saling bantu membantu antara satu sama lain.. Betulkan tali pinggang dan lipat lengan baju bomba tue.. Kerja berpasukan mengeratkan silaturahim,kan?


Nama kawan aku sorang nie Melvin.. Haha..Korang lihatlah..Sampai dua orang nak tolong dia tue.. Fuh! Semangat kerjasama beb..Hehe..Inilah gunanya kawan.Walaupun berlainan agama dan bangsa..kami tetap berkerjasama. Oh ya! Buat apa berkawan kalau tidak mahu membantu kawan? Kalau kawan yang duk perhabiskan duit ada gak...Pernah jumpa tak?


Dua orang tak leh gak..Kena sorang baru jadi. Amaran! Ini bukan adegan lucah. Kih3.. Kalau korang berada di tempat aku masa nie..Nak gelak pun ada..Haha..Macam pelik je?


Selepas tolong kawan,korang boleh la tersenyum gembira macam Nuzul nie..Haha. Tersengih la pabila ambil gambar.. Yang penting..Semangat kerjasama dan tolog menolong dalam setiap pasukan amat penting... Tak kira agama,agama bangsa dan negara.

7 comments:

Adha De Great Ordinary Person berkata...

bro ko kadet bomba ke...aq bomba gak haha..

Sharinginfoz berkata...

memang bagus tolong menolong kan

kaizen shinobi berkata...

err ko nak menolong ke nak bergaya? hahahaha

Amir Izzat berkata...

@Adha De Great Ordinary Persona'a..ko bomba betul ke bomba tipu? ahhaha..orait.

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfoza'a..mmg bagus..hehe

Amir Izzat berkata...

@kaizen shinobidua-dua jadi..haha

PinQib berkata...

huhu.. semat bombee



Adik aku operate.



Kawan baik di universiti

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??