2 Tudung Yang Dilarang Untuk Dipakai


Assalamualaikum para pembaca khususnya perempuan yang memakai tudung. Kalau perempuan yang tak pakai tudung tue,elok jugak lah baca benda nie. Ha,korang pakai tudung nie..Korang tahu tak tudung apa yang dilarang? Jangan pakai membabi buta je.

Baiklah.. Serius nie..Tudung yang pertama adalah dari mengkuang Aik! Ada ke? Memang ada…tudung saji! Haha. Jangan marah.. Tudung saji amat sekali dilarang untuk dipakai nanti orang gelak. Kah.kah.kah. Eh! Betul nie..Saya tidak tipu sama awak tauu..Saya serius maa…Cuba tengok muka saya…
Garang tak? hehe


Serius kan? Haha. Ok! Ok! Satu lagi yang dilarang adalah tudung dari jenis keluli. Sila tengok gambar dibawah.




Toink..toink…Haha. Tudung periuk daa..Kalau nak memasak sekalipun..Janganlah pakai tudung periuk..Aduhai.. Ambil serius ye. Mana lah tau ketika memasak tue..Terpakai pulak tudung periuk nie..Lagi-lagi,ada tetamu yang datang ke rumah..Malu tue…hikhik.


Setakat nie je lah…Macam mana? Betul kan dilarang?


Amir: Yang tak pakai tudung tue macam mana ek??? Hurm..Masih nak pakai 2 tudung kat atas tue? Terpulang..hehe. :) Repost semula..takut ada yang belum baca..hehe

30 comments:

s h i d a t berkata...

adoi igtkan apa tadi..huhu

syue berkata...

wakakakakaka. lawak gilaa xD ingatkan tudung syria ke, tudung bawal ke, kah3x!

nyetok berkata...

kah2 dah agak dah td sblum klik link, ni mesti entri lawak

Sharinginfoz berkata...

he he he... macam2 jenis tudung kan

Afiqah Gunting Rambut

●.anti.s3ptic.● berkata...

adoii la. hahahahaha. gud job! hahahahah

ladymiaka86 berkata...

erk~ ingatkan ade la tudung2 yg btol2 x leh pakai.. haha.. dah agak dah..

zati berkata...

lolx..ingatkan tudung apekah...huhuhu

xazryx berkata...

haahah .igt kn pe td .

Amir Izzat berkata...

@s h i d a t.hehe..gurau2...

Amir Izzat berkata...

@syuelorh..tudung syria dan tudung bawal ada ke? maaf..saya tidak tau..kuang2..haha...mana lah amir tau bab tudung..kah3.

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozyup.macam-macam ada..

Amir Izzat berkata...

@●.anti.s3ptic.●..okeyh..thanks! ahaks

Amir Izzat berkata...

@ladymiaka86wah! dah agak ek?/ pandai!!

Amir Izzat berkata...

@zati.laa..tudung saji tue ..kih3

Amir Izzat berkata...

@xazryxops! awak ingat apa? hurm..hehe..

L3onydus berkata...

wakakka..lawak sial

Amir Izzat berkata...

@L3onydusoh kawanku..sial ke? hahah..jgn marah

Luth Textile berkata...

wakakkaa.. hang nak kena karate ka?

heart~ berkata...

hahahahaha ape laaa...bikin suspen saje

Yiedpozi berkata...

buat suspen jerk, ingatkan pe tadik...

Yiedpozi berkata...

buat suspen jerk...

hans berkata...

hahahaha...
boleh jer kalau nak pakai

rammyd berkata...

hahaha... ingat apa lah td.. :)


nurse medical vs nurse dental

AiZ berkata...

haha.. memang diharamkan.. ^__^




Aiz latest entry
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita
Facebook vs blogger
Kesilapan kita mood blogging down



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

Amir Izzat berkata...

@Yiedpozihehe.... ilek2

Amir Izzat berkata...

@hanskih3.. boleh tp dilarang laa... :)

Amir Izzat berkata...

@rammydhehe...relaks2.. :)

Amir Izzat berkata...

@AiZa'a.. hehe

syuE berkata...

hahaha!! si0t jek..ingtkn btul la td..rpe2nye tipu!!! mne de 0wg nk pkai tudg cmtu! hahaha!!

nas berkata...

nape plak diharamkan?
leh aje pakai
hahaha..at least jgn bagi org kate cm orang gile plak..hak3

latest entri:

Lagu 90an best lagi lahh!!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??