Jerman Akan kalah Dengan Sepanyol?


Assalamualaikum.! Ha,nampaknya blogspot sudah kembali pulih dari komen yang hilang tadi. Baiklah. Bercerita soal bola sepak 2010 yang sedang hangat berlangsung. Sotong yang bernama Paul telah meramal bahawa Spain akan kalahkan Jerman. Eh! Boleh percaya ke? Bagi orang yang percaya sepenuhnya dengan ramalan Paul,sotong yang mungkin enak digoreng atau dibuat salah..(ada selera ke nak makan?) memang akan percaya. Masakan tidak,semua ramalan Sotong,Paul ini betul belaka.

Fuh! Sedap nie..kekeke.

Namun pada kali ini,ramai yang tidak bersetuju dengan ramalan yang dibuat oleh sotong,Paul ini. Ha,tahu pulak tak setuju? Selama nie duk ikut je. Aiya. Sotong Paul atau Paul Sotong ini meramalkan yang Sepanyol dalam bahasa Melayu dan Spain dalam bahasa oreng Puteh akan mengalahkan Jerman. Wow! Saya pun tidak setuju!! Kenapa? Sebab saya sokong Argentina Jerman!!! Haha.

Siapa nie? Sesat kot..

Kalau anda lah,anda setuju tak yang Spain akan mengalahkan Germany? Semua itu terletak pada minit terakhir wisel pengadil berbunyi kelak.. Selamat menyaksikan aksi yang menarik.... Hehe... Yang pasti,Jerman akan menang besar lah!! Setuju? Laarikkk..(gaya Kubi)

Jom tengok sini pasal video ramalan sotong Paul nie..(wajib blik)

2 comments:

tengkorakemas berkata...

Susah Spain nak kalahkan Germany, jauh beza corak dorang main..

Sekali Germany counter attack mau menggelupur Spain

rekbing berkata...

oh, ingtkan ak sorg je kne masalah cmmt ilang..satu blogspot rupenya

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??