Kaca Terbenam Dalam Kepala


Kesian lelaki nie.. Akibat cuainya doktor yang tidak merawatnya dengan elok. Masih ada serpihan kaca yang tertinggal. Lihatlah gambar di atas..Ngerinya..

Dia menderita selama 3 tahun akibat serpihan kaca ini. Tak dapat Amir bayangkan macam mana sakitnya.. Fuh! Tak dapat.. memang sakit nie.. Nah,baca kisah sebenar di sini.(wajib klik)

3 comments:

izyanty collection berkata...

rajin tol tukar header baru, asal masuk je, mesti tukar baru hehehe.....saya perlukan pendapat korang semua jom komen jap pasal nie
http://izyanty.blogspot.com/2010/07/betol-ke-orang-berpolitik-xbaik.html

faiz berkata...

kaca kat kepala..gatal tuhh..huhu..

kaizen shinobi berkata...

errr dah jatuh hukum wajib saman berjuta dah nih..

kalau aq dah saman dah 10 juta... kaya cepat beb~ ngeh3

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??