Blogspot Bikin Panas!!


Salam geng! Biarkan kemarahan ini menguasai diriku! Cis! Bedebah kau punya blogspot. Aku nak marah! Aku nak marah! Kau anak durhaka! Kauu blog yang tidak mengenang budi! 

Sampai hatimu membiarkan aku jadi begini..Sampai hatimu kau membiarkan 7 komen tidak dapat dipublish.Sampai hatimu membiarkan Annon...Mengomen di blog aku. Nyah kau dari sini!!!

Adoi...Dah la komen tak dapat publish... Marah nie...Okay..cukup2.. Korang pun ada masalah tak boleh publish komen tak????

6 comments:

zati berkata...

a'aah mempunyai masalah yang same..entah papeee..dari siang tadi kottt huhu

Sharinginfoz berkata...

tension sure komen ni tak boleh dipublish. saya punya rasanya lebih 10 komen kat blog saya tak boleh nak publish

kenwooi berkata...

glitch maybe? =/

Anne Boleyn berkata...

Iyerrr saya pon mengalami masalah yang sama!!! malah lagi teruk smpai
orang tak leh komen. adeyhhh!

Sya Isya berkata...

Baru ni buka blog, tengok kat dashboard, ramai pula buat entri pasal komen tak boleh publish. sejak bila tu, ek?

Amir Izzat berkata...

masalah dah selesai..hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??